![]() |
Sneeuw
Houd jij van sneeuw ??
ik vind het soms wel leuk , maar als het allemaal zo gaat dooien en nat en glibberig woord vind ik er niks meer aan :) en jullie ? |
Nee, dat is zo klote krantenlopen maar het ziet er wel mooi uit s'ochtends.
|
Sneeuw is mooi en het klinkt leuk als je erop loopt. Maar als je haast heb is sneeuw irritant :).
|
sneeuw mijn grote liefde <3
|
Natte sneeuw is troep en lastig. Als de sneeuw blijft liggen is het prachtig :)
|
sneeuw is leuk!
maar vandaag blijft het niet liggen :( dan is het niet leuk |
ik vind wintersport leuk, maar ik vind het niet leuk dat al die bijdehante jongetjes op mijn school ijsballen op me gaan gooienals ik aan kom lopen..
wat is dat met jongens? waarom is er zo'n competitie wie het hardst pijnlijkst, verst en hoogst gooit? ik vind sneeuwbalen gevechten alleen leuk als beide partijen meedoen, en niet de ene meerderheid (30 man) 1 klein meisje gaan bekogelen.. frustratie :D |
Mooi, maar vreselijk onhandig...
Zo lang ik binnenzit vind ik het wel oké:p |
Sneeuw is leuk zolang je binnen bent
|
Citaat:
*voelt zich weer beter* |
Sneeuw is koud, dus kut.
|
sneeuw is op zich leuk, het ziet er zo leuk uit als je opstaat en een wit pleintje ziet
die prut die achterblijft als het een beetje begint te dooien of er veel auto's rijden is minder dat het glad is is eng maar het kraakt idd wel leuk overall: leuk maar zonder kan ik ook wel. |
Ik vind het wel mooi! Alleen als het gaat dooien inderdaad, dan is het lelijk. Maar dat is snel genoeg voorbij.
|
Sneeuw is leuk en mooi, maar het moet niet te lang duren.
|
Sneeuw is mooi & leuk. Totdat er (veel) mensen overheen lopen,
auto's overheen rijden enz, ik hou niet zo van zwarte/vieze, papperige sneeuw. :s Als er maar een paar voetstappen in staan vind ik het weer wel (y). :) |
Citaat:
|
sneeuw is koud, en koud is niet leuk
|
Sneeuw is leuk, maar sneeuwdrek is goor.
|
Sneeuw is prachtig maar fietsen is nu kut. Paar keer bijna op m'n bek gegaan vandaag.
|
sneeuw is lief... alleen als het gaat dooie word het zo een tering zooi
|
Hopen sneeuw hierzo :cool:
|
Sneeuw is leuk zo lang ik maar niet wegmoet. Zo kon ik vandaag niet op de scooter naar school maar was aangewezen op het openbaar vervoer (waarmee ik er vier keer zolang overdoe).
Sneeuw als ik vrij ben: ideaal voor sneeuwballen gevecht (y) en mooi gezicht mits het blijft liggen. |
Sneeuw is leuk als de zon een beetje schijnt en er een dikke laag ligt.En je het hoort kraken.
Je weet alleen niet of je al 23 x in de hondenpoep hebt gelopen en je ziet pis duidelijk liggen. |
Ik vind sneeuw leuk als het blijft liggen en dat het een goed pak is. Dan kan je van de helling afroetsjen:o:p
|
Het is ontzettend mooi, ik word zowaar blij van naar school fietsen smorgens, maar het is wel heel irritant. Qua gladheid en sneeuwballen gooien enzo.
|
Sneeuw is wel leuk om te zien en om soms een sneeuwbal tegen iemands kop aan te gooien. :)
Maar sneeuw is helemaal niet leuk als je fietst (en vooral niet als het recht tegen je kop aangaat zodat je niks meer kan zien). :| |
sneeuw heeft z'n charme......
Citaat:
|
Ik vind het leuk als alles zo mooi wit besneeuwd is en sneeuw is ook leuk om sneeuwballen mee te gooien enzo. Ik vind het niet meer leuk als het helemaal zo vies en gesmolten is.
|
Ik vind sneeuw helemaal geweldig.:o
Mijn ochtendhumeur verdwijnt meteen als ik net mijn nest uit kom en de sneeuw zie. Ik keek net naar buiten en het sneeuwt weer, dus ik ga even naar buiten rondlopen.:bloos: http://members1.chello.nl/~j.demeij/smilies/love.gifSneeuw |
Nee.
|
Citaat:
|
sneeuw is leuk, mits je niet op je smoel gaat, mits je niet bekogeld word door een stelletje koter, mits het niet van die gore grijze drek word.
|
Sneeuw... prachtig.
Zolang je binnen kan blijven. |
Ik vind sneeuw mooi om naar te kijken. Vooral als er nog niemand op gestaan heeft :)
|
Mensen die sneeuwballen door het openstaande raam naar binnen gooien zijn ook :nono:
(maar ja, wie laat z'n raam dan ook open staan als het zo koud is?) |
Het is koud, nat en en ik ben vanmorgen twee keer op m'n bek gegaan met m'n scooter....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou van sneeuw. Het is alleen af en toe wel eens lastig.
|
Citaat:
schade? |
Citaat:
Nee gelukkig niet, hij gleed wel een paar meter door... |
Citaat:
wat voor 1 hebbie? |
Citaat:
wat voor 1 hebbie? |
Citaat:
|
Citaat: