![]() |
Guusje Nederhorst overleden
|
echt waar ! :eek:
die was toch van gtst? |
Ach, goed tegen de overbevolking :rolleyes:
|
wat erg voor dinand en de baby....
|
Ik vind dit niet erger dan als een onbekend persoon overlijdt, en daar maak ik me ook niet druk om. Het is wel sneu voor haar baby.
|
sneu voor de baby vind ik het niet, want die weet hier later niks meer van. sneu voor dinand vind ik het wel :(
volgende week zou ze 35 worden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Prive :(
Telegraaf :( |
DEN HAAG De actrice Guusje Nederhorst
is op 34-jarige leeftijd overleden aan kanker.Ze was onder meer bekend als Roos uit de soapserie Goede Tijden, Slechte Tijden. De manager van de band Kane heeft het overlijden bekendgemaakt.Kane-zanger Dinand Woesthoff is de echtgenoot van de actrice.Samen kregen ze afgelopen zomer een zoontje. Guusje Nederhorst was bezig met het schrijven van een kinderboek.Behalve haar acteurwerk vormde ze samen met Babette van Veen en Katja Schuurman de popgroep Linda,Roos en Jessica,met hits als Ademnood en Alles of Niets. bron: NOS Teletekst :eek: |
wat zielig voor dinand! dat is dan al zn 2de vriendin die dood is gegaan aan kanker!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
loser (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij is ze niet de enige die vandaag overleden is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jah , maar ze was 34 is beetje jong he , en het is voor alle mensen erg, maar dan hoef je nog niet te zeggen , goed voor overbevolking (n)
|
Erg voor Dinand en de baby, maar voor de rest doet het me eerlijk gezegd niets.
|
Citaat:
|
Erg voor Dinand en de baby idd... Maar het doet me voor
de rest ook niet erg veel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat erg! :(
|
www.kane.nl :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: Ik vind het wel sneu, voor de nabestaanden en vooral voor de baby en Dinand. |
Citaat:
|
Zullen allerlei programma's op allerhande zenders en zelfs het journaal daarom vanavond een aaneenschakeling vormen van fragmenten van GTST? :(
|
Citaat:
|
ik vind het wel sneu, eigenlijk. gewooon, voor iedereen. dianand en dean maddy enzo. k vond haar ook nog behoorlijk jong. jammer.
|
Ok er sterven inderdaad dagelijks velen mensen, maar bah, ik hoor de laatste maar niets anders dan (jonge) mensen die aan kanker overlijden. In mijn eigen kennissenkring vorige week 4 mensen waarvan 2 onder de 40 jaar. Leuk begin van 2004.
|
|
Citaat:
|
Zielig...
Maar ik heb al op precies hetzelfde topic gereageerd op Films&Tv... |
Citaat:
|
Wie?
|
Ja, mijn tante is ook overleden aan kanker, en mijn andere tante gaat er binnenkort ook aan dood. Het zusje van mijn beste vriendin is er ook aan overleden. En dan zijn er mensen die aan andere dingen zijn overleden. Gaan we daar ook topics voor openen? :rolleyes:
en idd alleen op Fims&tv is wel genoeg als het dan toch moet |
Citaat:
|
Die laatste zin op de site van kane raakt mij echt zo ontzettend :|
Natuurlijk is ze niet de enige die vandaag overleden is, maar zo word ik er wel weer aan herinnerd wie er in mijn omgeving allemaal overleden zijn aan kanker. Kutziekte |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |