![]() |
dance of death
gaaf album
|
Citaat:
|
Vind ik ook, maar zorg tenminste dat je wat meer discussiewaarde geeft.
Tis bij mij de nummer 5 op het rijtje :). Vrij progressief ook. Dance of Death is instant classic song (y) |
Ik vond hem eerlijk betrekkelijk tegenvallen, zeker niet slecht ofzo, maar van Maiden had ik toch net dat beetje meer verwacht
Achja het is tenminste niet van die derderangs troep als St. Anger |
nee
|
Citaat:
Ik had meer (goede!) dubbele gitaarsolo's gewild :( |
muziek is cool, beter dan de laatste maiden albums
artwork is kut, DUH! maar mijn top3 blijft: 1. 7th son of a 7th son 2. piece of mind 3. powerslave ik HOU van maiden. 4x gezien. 4x impressed. 4x kippenvel. |
ach, voor de zeikerds:
noem een willekeurige band die 23 (bijna 24) jaar na het debuut nog met een plaat van vergelijkbare klasse kan komen. deze cd heerscht alle andere releases weer tot kleine stukjes rode bloedpoeder. |
Het album zelf vindik goed geschreven, lyrics, muziek etc. allemaal bestwel episch enzow. alleen krijg ik niet echt het gevoel dat het helemaal maiden is... het is bestwel verandert vindik. Maar ze hebben echt een goed album gemaakt en ze kunnen het nog steeds :D (y)
(no more lies intro lijkt echt op clansman kwa opbouw wat nog wel helemaal maiden is, alleen de sound is wat verandert) alle nummers spreken me aan, niet echt wat te zijken op dit album. :) (y) |
Citaat:
|
achja wel een ok album, maar t oudere werk is altijd beter :D
|
Citaat:
No more Lies doet mij echter ook sterk denken aan 'Don't look to the eyes of a stranger' met een zelfde soort riedeltje erin |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |