Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Stelling...: (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=73491)

Rosie 29-04-2002 20:17

Stelling...:

Dag mensen,
even eens een stelling tussendoor.

Tijdens 'geslachtsgemeenschap' en voorspel enzo hebben jongens meer te doen dan meisjes. Meisjes kunnen trekken pijpen en dat was het zo'n beetje. Terwijl jongens kunnen vingeren, beffen, masseren enz enz.
Mee eens of niet mee eens, laat even weten en vertel even meteen waarom.

Ik ben het er wel mee eens ook al vinden we het allebei niet erg dat ik minder kan doen zeg maar.

Groetjes Rosie

*Nancyboy* 29-04-2002 20:29

:rolleyes:

Marcel_L 29-04-2002 20:35

Ehhhhh......

Jij kunt ook masseren, strelen etc etc etc
Is ook niet leuk om meteen op de meest gevoelige plekjes aan te vallen. Doe eens creatief!

metalgirl 29-04-2002 20:40

Citaat:

Rosie schreef:
Tijdens 'geslachtsgemeenschap' en voorspel enzo hebben jongens meer te doen dan meisjes. Meisjes kunnen trekken pijpen en dat was het zo'n beetje. Terwijl jongens kunnen vingeren, beffen, masseren enz enz.
Wat een onzin! Sinds wanneer kan het meisje de jongen niet meer masseren? En pijpen/aftrekken en beffen/vingeren is... even tellen... toch evenveel?
Wat zou je bij een meisje kunnen doen wat bij een jongen niet lekker is?

spacegirl 30-04-2002 08:48

niet mee eens, meisjes kunnen ook masseren,de taken zijn ongeveer hetzelfde, ligt eraan of je op je rug blijft liggen en alles over je heen laat komen of dat je ook weleens wat doet.

youriw 30-04-2002 08:53

niet mee eens, wees creatief en laat je handen dwalen, niet nadenken en gewoon doen, geniet!

Marcade 30-04-2002 09:05

Ben't er ook niet mee eens. Meisjes kunnen evenveel doen dan jongens. Misschien dan in een andere 'vorm', maar 't kan wel.

Meisjes hebben gemiddeld minder uithoudingsvermogen dan jongens; dus daarom doen meisjes misschien over het algemeen minder.

youriw 30-04-2002 09:07

Citaat:

Marcade schreef:
Meisjes hebben gemiddeld minder uithoudingsvermogen dan jongens; dus daarom doen meisjes misschien over het algemeen minder.
't heeft volgens mij ook wel iets met prestatiedrang te maken, jongens willen per se meisjes door 'hand- en mondwerk' klaar laten komen, omdat ze ook weten dat een meisje vaker kan klaarkomen

als een meisje een jongen bij het voorspel heeft laten klaarkomen kan het best zijn dat ze een kwartier moet wachten, en dat wil je niet als je geil bent :D

Kupu 30-04-2002 10:10

Citaat:

youriw schreef:

't heeft volgens mij ook wel iets met prestatiedrang te maken, jongens willen per se meisjes door 'hand- en mondwerk' klaar laten komen, omdat ze ook weten dat een meisje vaker kan klaarkomen

Ja maar je leest hier vaak zat dat meisjes van het neuken niet klaar kunnen komen. En van beffen of zo wel, dus daarom is denk ik voor meisjes voorspel belangrijker.

Maar de stelling ben ik het niet mee eens, er zijn voor beide partijen even veel dingen te doen, maar de meisjes zijn meer van voorspel afhankelijk vaak, dus die zijn dan beter af denk ik. Tell me if I'm wrong.

Marcade 30-04-2002 10:47

Citaat:

Kupu schreef:

Ja maar je leest hier vaak zat dat meisjes van het neuken niet klaar kunnen komen. En van beffen of zo wel, dus daarom is denk ik voor meisjes voorspel belangrijker.

Dat is waar, maar dat wil niet zeggen dat de meisjes het neuken zelf niet lekker vinden, en dat ze daar dan minder kunnen/hoeven/willen te doen.

Piccola 01-05-2002 15:01

Niet mee eens.

girl4you 01-05-2002 17:11

helemaal niet mee eens.. net als hierbove vaak staat maseren kunne meisjes ook wel duzz tizz eigelijk evenveel wat meisjes en jongens kunnen doen

Rosie 01-05-2002 18:27

Jongens kunnen wel meer aan dingen zitten zeg maar, denk maar aan borsten.. vind ik dan. Dat bedoelde ik met mijn wel mee eens. Verder hebben jullie wel gelijk. Nouja laat ook maar.

doeg

Marcade 01-05-2002 18:33

Citaat:

Rosie schreef:
Jongens kunnen wel meer aan dingen zitten zeg maar, denk maar aan borsten.. vind ik dan. Dat bedoelde ik met mijn wel mee eens. Verder hebben jullie wel gelijk. Nouja laat ook maar.

doeg

:)

(jongens hebben ook .. borst .. gevallen .. dingen .. tjes .. )

Seilenna 06-05-2002 15:26

nouhou...ik geloof dat jongens echt meer kunnen doen dan meisjes...Jongens kunnen bij meisjes: beffen, vingeren, masseren, strelen (e.d.), maar ook aan haar tepels zitten en daar zijn dan ook alweer 3 varianten op: bijten (zachtjes dan), likken en er gewoon aanzitten.
Meisjes kunnen bij jongens: aftrekken, pijpen, masseren, strelen (e.d.) maar dat laatste niet. Meisjes hebben gewoon 1 erg gevoelig onderdeel meer :)

Dusjcrib 06-05-2002 16:18

das niej waar..

want bij sommige jongens zijn hun tepels echt supergevoelig en bij sommige meisjes zijn hun tepels dat owk juist weer niet..

Caroo 06-05-2002 16:38

ik ben het er niet mee eens..

Maar wat wel is, dat als je een jongen pijpt op aftrekt, dan is meteen daarna al het sexgedoe ook over voor zo'n jongen en dan denkt hij er niet meer bij na dat een meisje ook zo haar behoeftes kan hebben..

Ik wil nou niet zeggen dat dit bij alle jongens zo is hoor, maar bij mijn vriendje meestal wel.. :(

chanel 07-05-2002 18:56

ik doe volgens mij net zoveel verschillende dingen als hij bij mij...
hij vind t heerlijk als ik zn rug masseer of streel over zn rug en billen, t gaat er niet om wat je precies doet
als die ander zich maar lekker en mooi voelt op dat moment. :)

Chanel

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.