![]() |
volgt iemand een studie, in de richting van anatomie; van de mens?
heb er namelijk ff paar vraagjes over..
|
Biologie, geneeskunde, biomedische wetenschappen.
Daar kom je op uit dan. Er is geen aparte studie anatomie ofzo. |
Maar wat bedoel je?
Heb je vragen over opleidingen? Daar kan ik je niet mee helpen. Heb je vragen over de menselijke anatomie? Dan kan ik misschien wel helpen (en dan hoort dit op Exacte Vakken). |
ik heb 3 jaar anatomie op school gehad. :D
|
Had jij ook dat boek 'Anatomie en fysiologie' van BSL (Bohn-Stafleu-Loghum), niveau 4-5?
Die heb ik ook nog liggen, is wel een goed basisboek. |
vast wel :) geen idee
|
Ik heb twee supergave anatomie-atlassen :cool:
|
Citaat:
Zoja, hoe is die? Die overweeg ik te kopen, heb er wel goede dingen over gehoord. |
Citaat:
edit: duidelijke opbouw & plaatjes, hij werd ons ook aanbevolen. |
Dan ga ik maar eens sparen.
Argh, sparen... Wat haat ik dat. :( |
Ik studeer Farmacie, krijg je ook veel anatomie bij.
Het boek dat we daar vooral bij gebruiken is "anatomy and fysiology" maar dan van Marieb, staat ook heel veel in |
Jup, geneeskunde, heb de sobotta-atlasdingen. Weet er niet veel van zo uit m'n hoofd... maar ik kan er wel heel snel dingen in opzoeken :)
Fleet, wel nuttig als je ze vast koopt, als je nog van plan bent geneeskunde te gaan studeren, want voor zo ver ik weet gebruiken bijna alle geneeskundedingen sobotta :). |
ja, ikke
|
Sobotta is wel mooi ja, maar er is ook een leuke/goeie/dure atlas met foto's van geprepareerde lichamen i.p.v. dus de tekeningen (ben naam kwijt). In real life ziet het er toch allemaal net iets anders uit...
|
Ik volg de opleiding tot verpleegkundige, daar is anatomie / pathologie dus ook een onderdeel van...
|
Jup! Biomedische Wetenschappen...
|
ik heb ook het boek samengevat
dit is heel ingewikkeld (vind ik :D, maar wel duidelijk) het is ook anatomie |
Ik heb anatomie , fysiologie en patologie en psychopathologie allemaal superleuk en de boeken ook :D
|
Ik heb Sobotta ja, verplichte kost voor Geneeskunde ;)
Erg handig ja maar ook niet perfect hoor... :nono: Maarrehm waar blijft de topicstarter met haar vragen dan ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46. |