Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eten & Drinken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=62)
-   -   Restaurants (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=735002)

Miles 29-01-2004 18:24

Restaurants

Mijn vader wordt binnenkort 50 en we willen o.a. naar een restaurant. Weten jullie een leuk en lekker restaurant in Gelderland?
P.S. Ik heb dit onderwerp niet in 'Het wie, wat, waar' topic op Lifestyle omdat ik liever een uitgebreider antwoord heb.

Miles 29-01-2004 19:17

Iemand?

milkzhake 29-01-2004 19:44

*the down under in doetinchem: is australisch en zeker de moeite waard!

*Cringo's ofzow dat zit naast de down under, is mexicaans ook heel erg lekker

zowiezo in de grutstraat in doetinchem zitten lekkere, leuke restaurants (die van hierboven zitten daar ook)

mandarijn 29-01-2004 20:52

Sa Lolla in wageningen
italiaans restaurant
tegenover het molenstraat theater, dus als je uitgegeten bent kan je nog naar de bios, of eerst naar de bios en dat de meest heerlijke pizza's eten:)

Miles 30-01-2004 15:56

Thanks y'all

Guissie 30-01-2004 16:47

Sa Lolla in wageningen ---> italiaans restaurant (y)
Dunya----> wageningen surinaams restaurant (y)

Miles 30-01-2004 18:29

Heeft iemand ook nog een adres in de buurt van Arnhem?

Sarah 31-01-2004 14:16

Je kunt natuurlijk ook in de telefoongids in het roze gedoe naar restaurants zoeken, en ze dan opbellen en vragen naar de prijs en het soort eten enzo :).

Jill-Oo 08-02-2004 10:01

yow , misschien is dit forum niet voor dit soort gel*l , maar mun moeder kwam laatst thuis met een verhaal :eek: =
Het restaurant is tot 10 uur open...
Ze ( mun moeder en een vriendin ) dachten , nouw we moeten wel een beetje door eten want het is 9 uur toen ze het eten kregen... Ze zagen dat een medewerker daar een klant helemaal naar de deur bracht , ze dachten :eek: wat profesioneel !!
Maar ze hadden niet gezien dat die medewerker ( of baas ) de deur al op slot had gedaan... Mun moeder en vriendin waren NET klaar met eten toen de medewerker al kwam op deze manier :

Nu gaan we afrekenen ........
Mun moeder dacht , wat is dit nou weer....
Ze vraagt : Zet u ons er nu uit ?? :eek:
( ik weet niet precies wat de serveerster toen zei maar..)
De serveerster bracht ook hun naar de deur ..
ZE MOEST DE DEUR WEER VOOR HUN OPEN DOEN, ZE HAD HEM AL DICHT GEDAAN! HET WAS KWART OVER NEGEN !!!!
TOT 10 UUR IS DAT RESTAURANT OPEN !!!
:nono: :nono: :nono: (n)

Dat is dus echt een plek waar we nooit meer heen gaan!!! (n) :s
Is zoiets jullie ooit overkomen ??? :s :s

Leonoor 08-02-2004 10:03

Citaat:

Bruggo41 schreef op 30-01-2004 @ 19:29:
Heeft iemand ook nog een adres in de buurt van Arnhem?
'kweet niet of je nog wat wilt weten, maar ergens in het centrum Arnhem zit een restaurant (joh), ik dacht dat het een visrestaurant was...daar was het eten erg goed te eten (ook het visloze eten)...ik weet alleen de naam en/of de straat niet meer... :o

jellerd 08-02-2004 17:16

Citaat:

Jill-Oo schreef op 08-02-2004 @ 11:01:
yow , misschien is dit forum niet voor dit soort gel*l , maar mun moeder kwam laatst thuis met een verhaal :eek: =
Het restaurant is tot 10 uur open...
Ze ( mun moeder en een vriendin ) dachten , nouw we moeten wel een beetje door eten want het is 9 uur toen ze het eten kregen... Ze zagen dat een medewerker daar een klant helemaal naar de deur bracht , ze dachten :eek: wat profesioneel !!
Maar ze hadden niet gezien dat die medewerker ( of baas ) de deur al op slot had gedaan... Mun moeder en vriendin waren NET klaar met eten toen de medewerker al kwam op deze manier :

Nu gaan we afrekenen ........
Mun moeder dacht , wat is dit nou weer....
Ze vraagt : Zet u ons er nu uit ?? :eek:
( ik weet niet precies wat de serveerster toen zei maar..)
De serveerster bracht ook hun naar de deur ..
ZE MOEST DE DEUR WEER VOOR HUN OPEN DOEN, ZE HAD HEM AL DICHT GEDAAN! HET WAS KWART OVER NEGEN !!!!
TOT 10 UUR IS DAT RESTAURANT OPEN !!!
:nono: :nono: :nono: (n)

Dat is dus echt een plek waar we nooit meer heen gaan!!! (n) :s
Is zoiets jullie ooit overkomen ??? :s :s

hzm meestal betekend een sluitingstijd van een restaurant de tijd tot wanneer de keuken open is......een restaurant gaat pas dicht als de laatste gast weg is. Dat kan dus om half 12 zijn, maar ook om half 2.

Carpe Diem 08-02-2004 17:32

http://www.lekker.nl

Herveld 08-02-2004 18:48

Citaat:

jellerd schreef op 08-02-2004 @ 18:16:
hzm meestal betekend een sluitingstijd van een restaurant de tijd tot wanneer de keuken open is......een restaurant gaat pas dicht als de laatste gast weg is. Dat kan dus om half 12 zijn, maar ook om half 2.
Ja klopt helemaal ik werk in een restaurant en er is keuken gaat dicht om 21:00 maar voordat dus de gasten naar huis zijn kan het wel 02:00 worden voordat je thuis bent

Noé 08-02-2004 18:52

Citaat:

Leonoor schreef op 08-02-2004 @ 11:03:
'kweet niet of je nog wat wilt weten, maar ergens in het centrum Arnhem zit een restaurant (joh), ik dacht dat het een visrestaurant was...daar was het eten erg goed te eten (ook het visloze eten)...ik weet alleen de naam en/of de straat niet meer... :o
Les vieux pecheur (ofzo) heette dat, maar dat is weg.

Alistar 09-02-2004 14:52

Staan er in de Michelin gids geen suggesties? Of gaat dat niet over restaurants?

korfballer 12-02-2004 10:12

gewoon van der valk ofso altijd wel leuk :)

jellerd 13-02-2004 16:51

Citaat:

korfballer schreef op 12-02-2004 @ 11:12:
gewoon van der valk ofso altijd wel leuk :)
:rolleyes: ja leuk. appelmoes met een kers erin en bediening die 10 borden tegelijk draagt om iedereen maar zo snel mogelijk te kunnen helpen zodat er weer nieuwe mensen kunnen eten. leuk.

jellerd 13-02-2004 17:24

Citaat:

Skittles schreef op 09-02-2004 @ 15:52:
Staan er in de Michelin gids geen suggesties? Of gaat dat niet over restaurants?
jawel, maar dat zijn over het algemeen alleen top restaurants en dat zijn er niet zoveel in nederland.

korfballer 20-02-2004 09:35

Citaat:

jellerd schreef op 13-02-2004 @ 17:51:
:rolleyes: ja leuk. appelmoes met een kers erin en bediening die 10 borden tegelijk draagt om iedereen maar zo snel mogelijk te kunnen helpen zodat er weer nieuwe mensen kunnen eten. leuk.
nou ik weet niet hoor, het restaurant waar wij meestal heen gaan, gaat dat niet zo...tenminste daar heb ik echt geen last van! Het eten is lekker, tenminste niet allemaal van die kleine hapjes die toch niet te eten zijn maar waarl je wel pokke veel voor betaald. dus ik blijf gewoon bij van der valk

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.