![]() |
Restaurants
Mijn vader wordt binnenkort 50 en we willen o.a. naar een restaurant. Weten jullie een leuk en lekker restaurant in Gelderland?
P.S. Ik heb dit onderwerp niet in 'Het wie, wat, waar' topic op Lifestyle omdat ik liever een uitgebreider antwoord heb. |
Iemand?
|
*the down under in doetinchem: is australisch en zeker de moeite waard!
*Cringo's ofzow dat zit naast de down under, is mexicaans ook heel erg lekker zowiezo in de grutstraat in doetinchem zitten lekkere, leuke restaurants (die van hierboven zitten daar ook) |
Sa Lolla in wageningen
italiaans restaurant tegenover het molenstraat theater, dus als je uitgegeten bent kan je nog naar de bios, of eerst naar de bios en dat de meest heerlijke pizza's eten:) |
Thanks y'all
|
Sa Lolla in wageningen ---> italiaans restaurant (y)
Dunya----> wageningen surinaams restaurant (y) |
Heeft iemand ook nog een adres in de buurt van Arnhem?
|
Je kunt natuurlijk ook in de telefoongids in het roze gedoe naar restaurants zoeken, en ze dan opbellen en vragen naar de prijs en het soort eten enzo :).
|
yow , misschien is dit forum niet voor dit soort gel*l , maar mun moeder kwam laatst thuis met een verhaal :eek: =
Het restaurant is tot 10 uur open... Ze ( mun moeder en een vriendin ) dachten , nouw we moeten wel een beetje door eten want het is 9 uur toen ze het eten kregen... Ze zagen dat een medewerker daar een klant helemaal naar de deur bracht , ze dachten :eek: wat profesioneel !! Maar ze hadden niet gezien dat die medewerker ( of baas ) de deur al op slot had gedaan... Mun moeder en vriendin waren NET klaar met eten toen de medewerker al kwam op deze manier : Nu gaan we afrekenen ........ Mun moeder dacht , wat is dit nou weer.... Ze vraagt : Zet u ons er nu uit ?? :eek: ( ik weet niet precies wat de serveerster toen zei maar..) De serveerster bracht ook hun naar de deur .. ZE MOEST DE DEUR WEER VOOR HUN OPEN DOEN, ZE HAD HEM AL DICHT GEDAAN! HET WAS KWART OVER NEGEN !!!! TOT 10 UUR IS DAT RESTAURANT OPEN !!! :nono: :nono: :nono: (n) Dat is dus echt een plek waar we nooit meer heen gaan!!! (n) :s Is zoiets jullie ooit overkomen ??? :s :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Staan er in de Michelin gids geen suggesties? Of gaat dat niet over restaurants?
|
gewoon van der valk ofso altijd wel leuk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |