![]() |
Wat heb je aan? [eventueel foto's]
Joggingpak! (y)
|
Een spijkerbroek met rafels, scheuren en gaten. En de bovenste knoopsgat dat niet dichtkan. (Nee, dat hoort zo! 't is vastgenaaid enzo.)
Vet retro. :p |
Citaat:
Ik heb aan: Lichte spijkerbroek, Only Zwarte bloes met groene naden, H&M Zwart wit gestreept truitje, Fooks Rode sokken |
Citaat:
|
Citaat:
|
een groene overzeas broek. mijn "im a kid thats my job" shirt , vaage ketting , en mijn vans schoenen , die overheerlijk zittten!
|
Zwarte broek benneton.
Zwart hemdje met kanten randje langs decolleté. Zwart wikkelvestje WE Olijfgroen slipje H&M Krijtstreep bh H&M |
oude spijkerbroek en een oude trui. Ik zou vanogtend naar me stage gaan (zorgboederij) maar ik was tog te ziek
|
witte v-hals longsleeve
rode warme trui spijkerbroek suede instappers ergens opgegraven, want ik moest pianospelen in een bejaardentehuis :o en dat kan niet met puntschoenen ;) |
jogging broek
sloffen balkenende shirt puma trainigsjack |
Foute trui
Hippe broek leren string met rits geitenwollen sokken. I'm feeling lucky tonight! |
Donkerblauwe ribbroek
Zwarte ACDC trui. |
Rok die half uit elkaar valt
Zwart-wit gestreept coltruitje tijgersloffen |
ik draag:
- gsus shirt avec een motief met van die tekens en chinese shit - donkere evisu-broek - ketting van energy a.d broek - donkerblauwe all-stars |
Lichte spijkerbroek
Witte longsleeve Donkerrood/bordeaux rood Ape Shirt Wibra boxer :o |
donkerblauwe overzeas broek
rode sweater met capuchon |
Sloffen, zwart van Bristol (denk ik)
trainingsbroek, was wit met zwarte streep, wit is ie niet meer van Fila T-shirt, zwart, Hardrock Cafe Kuala Lumpur Fleece trui, grijs van INQ |
*Beige broek
*Zwart shirtje met lange mouwen en v-hals *Rode sokken :o |
pyjama :o :D
|
Citaat:
On topic: - beige ribbroek - zwart shirt - witte blouse - zwart vestje - grijze sjaal |
Groene coltrui
Zwart rokje Groene panty Zwarte cowboylaarzen Zwarte sjaal |
Zwarte string- H&M
Zwart/witte bh- Aubade Grijs shirtje met logo dansschool- Balletstudio Haya Maela Zwart koltruitje- H&M Spijkerbroek- Indian Rose Zwarte sokjes- markt Zwarte platte rijglaarsjes- Esprit (zo'n suf merk, maar schoentjes zijn leuk (y)) |
pyama h&m:o
|
Een witte longsleeve, strak, H&M
Een geel shirt met blauwe palmbomen er op van H&M Een spijkerbroek van Indian Rags, heupmodel Geel/groene oldskool Nike's Ketting aan broek Brede riem, bruin leer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb moonboots aan en heel veel panty's + rokje
en een trui fijn warm |
Citaat:
|
Citaat:
|
camouflage broek, witte wifebeater, witte blouse met rooie ruit, legerketting, pumajack, enzo....
|
Citaat:
|
gele kanten bh hkm
rode string hema (jawat een combi he!) donkere spijkerbroek wrangler zwart/wit gestreepte kniesokken :p bruine suede laarsjes rood truitje coolcat lang gekleurd vest tot over me knieen met houtjetoutje sluiting van only da wast :D |
ik draag :
- trainingsbroek - makkelijk zittend onooglijk shirt van nike gisteren uitgeweest,brak en vandaag de hele dag alleen thuis vandaar |
Citaat:
|
Zwarte gola gympjes,
Lichte spijkerbroek, Van Morrison shirt, Beige colbertje. |
hoge zwarte chucks
blauwe sokken lichtblauwe lage spijkerbroek h&m end of the universe bandshirtje levis type 1 spijkervestje en GINO SANTI boxer \m/ |
Lichte sprijkerbroek, Only
Wit truitje met wijde hals en 3/4 mouwen Rode bloes met wijde hals en witte naden, H&M Wit riempje, rood riempje |
spijkerbroek (lee) met lak in stappers
een roze blouse (ralph) en een groene jas (tommy) en ik zit nog steeds op school :( |
ondergoed
wit bloesje met zwarte stippels spijkerbroek met wijde pijpen zwart kniekousen met oranje, gele, groene en roze fluor strepen :) |
pied de poule fliederrokje of hoe je het typt
grijze panty met daarover een rode afgeknipte tot legging lichtgrijs shirtje zwart grof gehaakte brede sjaal |
grote felroze gebreide trui hennes
donkere jeans zidane camel afzakkies mijn nieuwe lingeriesetje: groene tijgerprint :o hunkemoller |
begin maar van bovenaf: roze, paars, rood, wit gestreepte H&M bh, zwart wonderwoman shirtje met weide hals; zwarte ribstof wijduitlopende SuperSeven broek; lange zwart met wit gehokte sokken en allstas. Dat was t wel weer voor vandaag :rolleyes:
|
* zwarte panty
* zwarte rok met witte stippen, rok met punten enzo soort-van * zwarte polo met sterretje * zwart vest * zwarte beenwarmers (tis koudd) * zwarte pet |
~ Polo Jeans trui
~ Paul & Shark Polo eronder ~ Mexx broek ~ Paul en Shark sokken ~ Merkloze boxer ~ Paul & Shark Sjaal Ik lijk wel paul met de haai.. :cool: |
zwarte schoenen
zwarte spijkerbroek zwart T-shirtje blauw/grijs achtig vest witte sportsokken zwart ondergoed |
Citaat:
|
-Zwart hemdje
-Oranje vestje -Zwarte broek met oranje (krijtstreep :confused: oranje dus. ) lijntje verticaal -Zwarte puntlaarsjes -Zwarte sokken -Witte bloemetjes b.h. en string |
Ik heb het koud, dus ik heb lekker een dikke broek en een wollen trui aan, en mijn t shirt IN mijn onderbroek gepropt! ( (charmaaaaant) En eigenlijk wil ik een lange onderbroek hebben!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |