![]() |
Game-site links
Heey,
weten jullie sites voor gamers met forum?! Iig een goede, nog niet zo lang bestaande site is www.DutchGamer.com. Als jullie nog sites weten, post ze dan ;) Thx ~xXx~ Fenji |
|
gathering.tweakers.net is van alle markten thuis op het gebied van computertechnologie. dus ook spellen
|
Gamer.nl heeft ook een forum.
Maar wat wil een 14 jarig meisje daarmee? :) |
Citaat:
|
Dat wilde ik niet insueren, maar ik wil alleen zeggen dat meisjes niet kunnen gamen :o
|
Citaat:
Hoe weet jij dat nou :nono: |
Zeg jij maar een spel waarin je mij kan verslaan.
en nu niet komen met freddy fisch |
Citaat:
hehehe Ne serieus maar meisjes kunne goed zijn, er zijn geen redenen waarom ze slechter in gamen zouden zijn dan jongens! Jongens zijn maar sukkels als ze dat denken... Het eerste wat in je opkwam was ckr freddy fish omdat je daar maar aan kan denken, je favo game |
Nee, serioesoe.
Ik wil dat je me uitdaagd met een spel, dat je mij een week de tijd geeft om te oefenen, en dat je dan tegen mij speelt :cool: |
Krijg je die discussie weer ....
|
Diablo2X PvP Necro's, lvl 90+ :D
|
|
|
|
http://www.the-underdogs.org ofzoiets.
Verzameling van spellen die het nooit echt gemaakt hebben, maar in een aantal gevallen geniaal zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk zelf maar eens rond op die site. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou mensen wat zitten ze soms toch te zeiken over meisjes en jongens, laat ieder lekker zijn spel spelen daar hebben andere tog niets mee te maken!! Hmmm, ag jah 't kan ook aan mij liggen maar t is maar waar je je om druk moet maken..:P..!!
Nou nu maar is antwoord op de Topic.... Kijk eens op Inside Gamer Nintendo Gamefaqs En gaaaa zo maar door, ik heb maar even wat dingen getypt die in me opkwamen..:P..!! |
|
www.GameCore.nl
Nederlandse gamesite met reviews, previews, cheats, walkthroughs enzovoorts voor alle platformen. Daarnaast een forum, wekelijkse strip en leuke reports. |
Fifa voetbal een FIFA site met fifa downloads, info, voetbal en een forum. Als je snel bent dan kan je je nog opgeven voor het Online Tournament
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |