![]() |
Meeting Utrecht #2
Wat: Muziek Meeting
Waar: Utrecht Wanneer: Zaterdag 7 februari 2004 Hoe laat: 13.00 Afspreekpunt: Burger King in de stationshal Utrecht CS Wie: exo cHa0s Lompo de Clown Ufke Roxy Glow EPD Dusjcrib freakjuh Gadje birthmark (wat later op de dag, moet gepijpt worden) otherside (ook later, moet pijpen) Snoodaard (Athell) ~(S-|-)2v!lL~ McMotion MikeyMo 86dagreed De misschien-mietjes AM vork testement Queen Klazina Wok paco de taco Bruce raaah Paranoid Android Footprint Nighttime Bird Aep Dying Bride |
:nono:
|
:D
@ otherside: lekker voor je ghehe |
je bent gewoon jaloers
|
hell yeah baby :cool:
|
huu
|
Eh. Ja. Als ik kom is het sowieso pas na 7 uur.
|
dat is inderdaad een goed punt. Ik hoop niet dat iedereen ineens oprot om 7 uur, dat zou erg zuigen, sommige mensen komen later en als de meesten dan al weg zijn kan je net zo goed niet komen.
Dusse...tot hoelaat denk jullie zelf te blijven? |
Queen klazina wok komt ook
|
Hoelang ik blijf ligt aan mijn plannen voor die avond, en hoe laat ik kom ligt aan de plannen van de avond daarvoor ;)
|
Citaat:
:D haha, metallica - sad but true. nee, ik moet m'n kater verwerken dan. daar kan ik geen pijpbeurt bij gebruiken. |
ik kom ook pas in de loop van de middag denk ik
|
Citaat:
de hele nacht, aangezien we slaapplaatsen hebben |
doet die geertje het nu weer met sjoerd??? :eek: :eek: :eek:
:nono: |
Citaat:
|
Citaat:
wederom: AUWTSJ :D edit: je hebt werkelijk waar geen idee waar je het over hebt :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
onzin? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik tel er al 4 |
wonen er niet nog meer mensen in Utreg?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
quantum kittin woont er
|
Citaat:
als je zelf slaapdingen meeneemt kan et wel..denkelijk. |
Citaat:
|
helaas, ik zit dan in berlijn met andere mensen te chillen. of ik ben dan nog onderweg. naar berlijn.
|
ik heb nog een 2persoonsluchtbed :)
en dekens jat ik wel van dronken mensen |
zet mijmaar op de misschien mietjes lijst...
ik moet waarschijnlijk verplicht naar den haag... :( |
Citaat:
|
Citaat:
ik moest telluriet dan ook bijna vastbinden om te voorkomen dat ie over zou lopen naar jullie |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
:o
|
Citaat:
:( (n) |
Citaat:
jullie? |
Citaat:
|
Citaat:
het is toch op 7 februari en niet vandaag toch? oh en als mrijk gaat ga ik ook heel even (kinderachtig eh) maar dan wel eind vd middag/ savonds |
Citaat:
|
Citaat:
en volgende week (y) |
Citaat:
Maar ik sta op de lijst :cool: Ik heb het hele vorige topic niet eens gelezen. Maar euhm, Bartje, tuurlijk zijn er om 7 uur nog wel mensen, we binden ze wel vast. Ik vind dat jij en Kelly wel gaan komen, overigens. En tot hoe laat, nou.. tot het stom is, vindikdenkik. Volgende week alweer. Jeutje. |
Citaat:
Roxy! *jeuj* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sexay ;) |
Jeetje, volgens mij heb ik dan alweer een begrafenis.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |