![]() |
Tandenmuziek
Maak je wel eens ritmes met je tanden ? Ik wel, samen met weinig mensen. Ik hoor er ook nooit iemand over, dus .. eh .. Misschien dat we eens een tandenbattle kunnen organiseren ofzo.
|
shit je was me net voor, ik wou net ook dit topic al openen :mad:
|
Je dacht weer eens wat anders ?
|
euh
dat doe ik serieus best vaak ik begin wel met een vette diss-shizzle klak klakklaklakerdeklak schuif klak knars klakklak. kom maar op pussies! |
Ja dat bedoel ik joh, toelatingseis is toch wel 200 bpm dan :)
|
sjonge
|
is met je stembanden een basgeluid maken toegestaan?
dan kan ik namelijk wel een 5/9e maat doen (Y) |
Jep eventuele lipbewegingen zelfs. Ik ben 11/2 aant proberen, voelt gek die breaks. Misschien ook leuk om een partner van de andere sekse te vinden om een duet te klakken. Vereist wel wat oefening.
Ik kan ook wel met bas erbij trouwens. 7/4 is altijd geil :D |
Citaat:
en een 11/2e maat bestaat niet. |
Citaat:
Zit de kick bij jou ook een beetje richting links ? |
11/4!!!!!
truste ik prefereer toch de 9/8e maatsoorten!!! sjoo lator |
Ah die halve telt voor 6 ;) Nee ik snap em enigszins. Maar ik ga even slapen, tot klak joh
:) |
ik heb de kick inderdaad een beetje aan de linkerkant
en gebruik mijn voortanden als snare en het horizontaal wrijven van mijn kiezen is de hihat en nee, het lijkt van geen kant op beatboxen....was het maar waar |
Vet ! Je doet het echt :) Je kunt ook goede hats maken met je hoektanden. Er zitten ook triolen verborgen in je mond, links rechts snare kun je snel draaien zeg maar :P En dit is weer te combineren met hats en shit supercool. Wedden, ik ga mijn leven wijden aan een sensor voor tandenmuziek, dat wordt de muziek van de toekomst ! GHA.
Maar ach cheers ! |
@ AePiENee want dat kan je ook niet he? :p aep
|
hee ivo
weet je nog dat liedje op T'schelling? of was je toen te brak? ff kijken... Tanden tanden heel erg wit tanden tanden, oftewel je gebit en verder zijn we nooit gekomen met het tandenlied. |
Gast, allereerst was ik er bij
ten tweede heb je dit verhaal al zooo vaak verteld :D ;) |
Citaat:
! |
trouwens, je was de hele week zo wack als een garnaal dus ik vroeg me af of je er uberhaupt wat van onthouden had.
Zuiplap. |
k wou iets ..uhm.
laat maar |
Citaat:
En ja, dikke kans dat Ivo toen al te wasted was. |
Citaat:
kom es online dan! Oh en ontopic mijn verstandskiezen zijn nog niet doorgekomen |
Citaat:
Okay, vooruit. Kijken of m'n computer dat trekt. Ontopic; ik heb nog nooit een gaatje gehad. Dat bevordert m'n polymetrics wel moet ik zeggen. |
toevallig hehe, ik doe dat echt vaak.
|
mwah af en toe, meer zo van tututtututut tuttut, snap je?
|
nee
|
Zie je nu, tandenmuziek leeft. Ik heb trouwens wel verstandskiezen maar daar kun je weinig mee.
Dit onderwerp is echt een van de grootste taboeen der maatschappij. |
het gaat weer nergens over! Maar ik ben ook aardig ritmisch in mijn tanden hoor! :rolleyes:
|
Vandaag klapperde ik even, maar da's ontrui. Letterlijk en figuurlijk ofzo.
|
ik zou bijna nog gaan vragen waar het over ging.
maar een biertje biedt beter uitkomst. |
paadje is al duidelijk
|
ik dacht dat ik de enigste was die dat deed ;)
|
hehe, koel topic....had me ook al wel es afgevraagd of ik de enige was :p
Ik heb de kick aan de rechter-voorkant en de snare wat meer links-achter....hihat idd door schuiven. Zelfs fills enzo lukken er vaak bij :p |
jah...doe ik idd ook best vaak...of ritmes met mn lippen..:P
|
Wie doet dat nou niet?
Ik doe het vaak als ik bezig ben met iets en tegelijkertijd een vette drumbeat wil maken :). Je hebt niet altijd een drumstel bij de hand en je handen heb je ontertussen ook vaak nodig, dus is bij me de tanden als een soort vervanging. |
mensen kijken me altijd zo raar aan als ik het doe
|
Je ziet t amper opzich, alleen je kaken bewegen alsof je nerveus bent ofzo haha. Hey maar zijn er ook meiden die het doen of zijn die daar te ijdel voor ? (: Of mensen die het niet doen ? Er ontstaat nog niet echt een beeld van een percentage peeps die het doen ofzo (poll ? :D). Echt.
:P |
slecht voor je gebit :nono:
|
Nou, de tandarts roept altijd de assistente(s) erbij om - of ik het leuk vind of niet - een minuut of wat in mijn mond te staren en lovende opmerkingen te maken. Ik tandenmuziek al sinds mensenheugenis, dus voor mij gaat dat niet op. Of ben ik hierin eenling ?
|
Citaat:
|
:d
|
Ja.
Seven nation army wordt naast het dijengeklets altijd voorzien van wat tandengeklakker :cool: |
morgen een duetje op school edje? (die onthou ik voor da next battle :p )
|
Citaat:
|
oksels anyone?
|
geniaal topic zeg :cool: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |