![]() |
Nymfomaan.
Wanneer is iemand in jouw ogen een nymfomane?
Als ze heel erg veel seks wil met haar partner,of als ze alleen maar seks wil, maakt niet uit met wie? |
Nymfomaan kan enkel op vrouwen slaan. Nymfen waren / zijn vrouwelijk.
Mannen met een vergelijkbare drift kun je Casanova's noemen. |
2e :)
|
Definitie van een Amsterdamse maagd: vrouw die harder kan lopen dan Harry Mulisch*... :D
* Harry Mulisch als hoofdstedelijke Casanova... |
Nymfomaan is simpelweg een vrouw met een onverzadigbare lust naar seks. Of dat nou met haar vriend of met willekeurige mannen is, doet niet ter zake.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Extreem hoge lust naar seks is imho waar iemand aan moet voldoen om het label Nymfomaan te krijgen.
|
Citaat:
|
Als bijkomende eis schijnt er nog te gelden dat de vrouw in kwestie er geen plezier of bevrediging aan ontleend. Het is echt een psychische stoornis, waarbij de behoefte aan iets anders wordt omgezet in een lust naar sex. Net zoals kleptomanie, dingen willen stelen, hoewel het helemaal niet om die dingetjes gaat, eigenlijk willen ze iets anders.
Als je veel sex wilt en dat heerlijk vindt, ben je gewoon lekker oversext. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij ken ik trouwens genoeg mannen die hun behoefte aan seks wel kunnen controleren... die nooit mensen gaan verkrachten of vijf keer per dag de klas uit rennen om even gauw te gaan rukken. Maar misschien is dat wel zo bij alle mensen die jij kent? Ehm ja, een nymfomane is dus een vrouw die een voorturende oncontroleerbare behoefte aan seks heeft en er niet echt van geniet. |
als ze alleen maar seks wil, maakt niet uit met wie.
|
Citaat:
het begrip komt wel héél bekend voor... :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om mijn (ontopic blijvende) nymfomane neigingen te bevredigen. |
Citaat:
(zo beter?) |
Citaat:
|
*zucht* Al netter, maar gewoon ontopic blijven lijkt me echt werelds. (y)
|
Citaat:
@Juliette: :evil: |
of gewoon nymfo
|
als ze alleen maar seks wil, maakt niet uit met wie
bij nymfo's gaat het volgens mij puur om het klaarkomen |
Citaat:
Satyriasis is het mannelijk equivelant van een nymfomane. |
Ik ook de 2de
|
Citaat: