![]() |
ik wil er wat over leren
hallo mensen, ik ben hier wat nieuw dus ik weet er nog maar heel weinig van ik heb wat over dingen gelezen en het mistyke er van boeit me heel veel alleen ik weet niet waar ik moet begginnen als iemand er op wil reageren graag. de groeten van Striker
|
merry meet striker
wat bedoel je met 'ik wil er wat over leren'? Je bedoelt dat je heksje wilt worden (lol, ok) je moet beginnen met informatie zoeken (ga naar biep, ga naar boekhandel, ga naar google, enz.) zoek daar zoveel informatie en ga lezen, lezen en nog eens lezen. In die boekjes staan ook meestal dingen die je kunt proberen om contact te krijgen met het hogere (mediteren, etc.) probeer dat uit (heb hier verder ook niet zoveel verstand van). Wil je tarot leren leggen ga je naar de tarotkaartenwinkel en koop je een doosje tarotkaarten met boekje. Dat is de makkelijste weg om dat te leren, ook de leukste, je kan natuurlijk eerst heel internet/biep gaan afzoeken om het eerst een beetje te 'proberen' enz. maar tarot moet je gewoon doen en je 'voelt' van te voren wel of het wél of juist absoluut niet iets voor jou is. Pff.. naja heb het id dat ik je vraag nog niet helemaal beantwoord heb :confused: maar goed anders vraag je maar hé? blessed be, annet |
volgens mij doelt hij/zij hier niet direct op 'hekserij' ..
denk dat t om alle mystieke zaken gaan.. nou ja. welkom op mystiek forum he:) kijk is rond in de topics zou ik zeggen, daar kun je genoeg uithalen..... |
haha ja oke, mystiek houd wel veel in :) maarja je zit hier dan goed
ook goed forum = www.whiteshadow.nl daar zitten vooral mensen met een gave enzo.. als je een moeilijke vraag hebt weten ze daar haast altijd een antwoord |
Citaat:
het lijkt wel alsof het alleeeen nog maar over hekserij/wicca kan gaan... |
Citaat:
*BB* |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |