![]() |
Geld terug storten
Ik heb geld gestort omdat ik iets wou kopen via internet, het ging allemaal via een wazige site waar ik me van bewust was maar heb de gok tog maar gewaagd.
Nu ik niks meer gehoord heb van het product wat ik gekocht heb vraag ik me af of ik het geld weer terug zou kunnen storten op 1 of andere manier. Ik weet niet of dit het juiste forum is, als er zelfs een forum voor dit topic is. |
Automatische machtigingen kun je stopzetten met een kaart die je bij de bank kunt krijgen. Van automatische machtigingen kun je ook de meest recente afschrijving terugvorderen. Maar hoe dat bij éenmalige stortingen zit, weet ik niet. Dat lijkt me in principe voor risico koper. Informeer even bij je bank.
|
Ik ga niet naar de bank bellen hoor!!
Dan maar 30eurotjes lichter. |
voor 30 euro zou ik toch maar een formuliertje invullen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
raambanden. www.Signworks.nl |
Citaat:
Voor advies daarover kun je vast beter bij nare man terecht dan bij mij. ;) Wel kun je eens contact opnemen met t bedrijf. Misschien is er iets misgegaan of is t allemaal nog onderweg. |
Ben ik idd mee bezig, heb er nog niks van gehoord.
Ik wacht nog ff af, maar wou me vast ff informeren.. |
Je zou natuurlijk ook ff contact op kunnen nemen met die toko. Of durf je dat ook niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
Toko is redelijk nederlands. Althans, ik ben wel met et woord opgegroeid. Et betekend winkel of iets dergelijks. Dus. Bel ze even. Et nummer kan je zelf ook wel vinden, maar om je de moeite te besparen: 0416-319569 :P wat een lelijke website trouwens. |
nummer is niet echt volgens mij.
heb het al in telefoon boek opgezocht. anders was ik er ff naar toe gereden (y) opgezocht voor adres dus |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ehm...k weet niet of je dan zoveel contact zult krijgen. Geef je meer kans op n werkdag :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan je adres achterhalen via een bankrekeing nummer?
|
Citaat:
Misschien kun je wat bij KvK, maar dat weet ik eigenlijk niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Maandag weer :) (als hij dan al niet dicht is) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57. |