![]() |
Salvatore Ferragamo
Wie heeft er hier schoenen van Salvatore Ferragamo in huis?
Ik ga binnenkort naar Parijs en daar zit een Ferragamo Store en nu vroeg ik me af hoeveel euro's ik ongeveer op moet sparen :D |
Ik heb er geen schoenen van.. zelfs nog nooit van gehoord..
|
wat een lelijke schoenen.
|
Tja ik vind ze zelf niet zo mooi, en ik weet niet wat jouw budget is maar de schoenen beginnen zo vanaf 250 euro :eek:
|
Ik ken Salvatore Ferragamo alleen van NeimanMarcus en daar hebben ze alleen de herenschoenen...die prijzen liggen vaak rond
$ 300 / 400. Daar vind ik ze toch net iets te doorsnee voor (n) De damescollectie die op z'n site staat is ook niet zo super vernieuwend ofzo. |
Het is niet vernieuwend nee maar ik vind dat klassieke wel een keer mooi. Het budget maakt me niet zoveel uit, als het maar niet in de duizenden loopt. Het gaat een beetje om het hebben :D
|
Citaat:
|
beetje jammer idd ..mensen die het geld hebben en dan nog de verkeerde dingen kopen ook (n)
er zijn heel wat leukere winkels in Parijs hoor |
Citaat:
|
Citaat:
of helemaal niks, stel je voor... |
Ferragamo is wel exclusief, maar je ziet het er niet echt aan af. Bij de meeste herenmodellen dan.
Het is wel een pimpaccessoire tuurlijk :p. |
Het gaat dan ook om de damesmodellen.
|
Citaat:
|
Ik heb wel een idee. Ik heb al supermooie SF schoenen gezien ook. Ik wou alleen weten of iemand een idee had van de prijs. That's all. Daar ging het om, niet om te horen of jullie het oppervlakkig of dom vinden.
|
of lelijk
|
http://i.b5z.net/i/u/490467/i/ferrag...wn.croc_02.JPG Vind ik nou niet echt spectaculair..
http://images.google.nl/images?q=tbn...get64ete03.JPG Al iets meer, maar dat zijn mijn 400€ vrouweneuro's niet waard [e.g.] |
Citaat:
|
Citaat:
maar ok, neem je geld maar gewoon mee naar la samaritane in paris, veel beter :o (y) |
Je kan ook het geld wat je niet echt nodig hebt aan mij geven en dan zorg ik ervoor dat voor elke 50 euro een kind naar school kan gaan op de Molukken(voor een jaar)(alle kosten incl.).
Maja, misschien is dat wat minder interessant "voor de heb". Dat kan natuurlijk. |
Jezus, wat een omaschoenen! Je kan beter iets hippers kopen, er zijn genoeg van die merkjes die veel goedkoper zijn, maar zo goed als het zelfde hebben. weet het zo niet uit m'n hoofd maar zou wel een keer voor je kunnen kijken naar welke merkjes dat zijn (y) ook beter voor je portemonnee dacht ik zo
|
Merk is niet synoniem aan mooi :nono:
Dat blijkt wel. |
He bah (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |