![]() |
Slechtste tv programma
Wat vind je het allerslechtste tv programma op het moment?
en het slechtste programma ooit? ik denk op het moment iets van cash en carlo ofziets..... en ooit geen idee |
GTST natuurlijk!
|
Op dit moment en ooit Samsam endduhm.. pfoeh dr zijn zat slechte en vooral ook saaie tv-programma's.. haast meer dan goede..
|
Citaat:
|
alles waar de postcodeloterij aan mee doet
|
de garage..
|
lingo en troep
ik vat neit dat er zoveel spelletjes zijn |
'Homeshopping' en al die spelletjes en zooi
|
Te veel om op te noemen.
O.a. soaps, veel Nederlandse komedies, veel spelletjes en van die verkoopdingen. |
de bio stabiel 2000
101 klassieke nummer Citaat:
|
Days of our lives.
|
de 100000 herhaling van samsam en mijn dochter en ik oooh the horror..... :p
|
blind date
|
De slechtste is tochwel (velen zullen het er niet mee eens zijn maar de slechtste vind ik GTST!!
|
Walker.
Ik kijk op woensdag altijd de herhaling van 24... en daarna komt Walker. Ik probeer altijd de tv zo snel mogelijk uit te doen... het begint met een stoer kijkende Chuck Norris (?) met een enorme cowboyhoed op voor een paarse achtergrond, en dan het beginfilmpje vol schietende mannen :eek: |
Nederlandse comedies; Samsam en M'n dochter en ik etc. En Wil je met mij trouwen (n)
Verder alle belspelletjes en homeshopping programma's. |
Paradise Hotel, waaaat een niveau zeg.(n):eek:
|
Ach als ik een programma slecht vind kijk ik er eigenlijk niet naar.
Waar ik me wel gigantisch aan irriteer zijn die verdomde hoeren op de reclame na 23.00 uur die op de meest -NIET- geile manieren mensen proberen te verleiden om te bellen. *jak* :mad: |
America's funniest home videos (n)
|
Citaat:
On topic: Patty's Posse en dat soort real life-tv. |
Ron bozhard in dat kookprogramma.
God wat haat ik dat sujet. |
tv sux anyway
|
big brother, bus, temtation island en al die andere real-ife-programma's
|
Tell Sell
|
De mode-politie
Twee stijlloze thirty-somethings proberen er hip en jong uit te zien en voelen zich denk ik beter door jongere maar 'slecht' geklede mensen af te zeiken. Afzeiken om het afzeiken |
is al een topic over: http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=1
|
Citaat:
|
er is meer slechts als goeds op de tv, een greep uit het kutste van het kutste...
gtst, onm, get the picture, idols, tellsell, wannahaves, RTL Autowereld, RTL Shop, Vragenvuur, M'n dochter en ik, Hart van Nederland, Shownieuws, Klussen & Wonen, World's Funniest, Saved by the Bell, Amanda, en GA ZO MAAR DOOR, er is echt bijna niks goeds op tv |
Citaat:
|
- Realitysoaps
- Belspelletjes - Tell Sell - De meeste Nederlandse series. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Staverman ziet alles
De Garage Cash en Carlo |
alle programmas met belspelletjes zijn afschuwelijk!!
maar de nachtsuite staat met stip op nummer 1!! niet te geloven hoe serieus ze zichzelf nemen (of lijken te nemen?) in dat programma. gelukkig is het soms zo erg, dat de amusementswaarde flink toeneemt :) |
Citaat:
|
Van die serie's (à la mijn dochter en ik & vrienden voor het leven...) die voor de zoveelste keer herhaald worden.
|
tell sell ... natuurlijk :nono:
|
Tel Sell en de belspelletjes.
|
Citaat:
neem nu eens de sbs 6, slechtste van de slechtste zender, progamering van vandaag: Tele 6, Wannahaves, Trendies sports, Famous & health, Klussen & wonen, Wehkamp welkom, Disney feest, Police academy, Columbo: No time to die, Thuis in IJburg, JAG, World's funniest, Lotto Weekend Miljonairs, Trekking Lotto, Snow day, Hart van Nederland, Shownieuws, Sweepers, SixPack, Johnny Skidmarks, Nachtprogrammering, Mobile Nights en Tel Sell (Bron: www.tvgids.nl) Dat gaat toch te ver of niet? Als hier meer als 2 leuke programma's tussen zit is het veel... Op een zaterdag... Niet te doen |
1 tegen 100 of miljoenenjacht:nono: wat een domme mensen doen daar aan mee... lingo vind ik ook suf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrijwel alles, behalve cabaret en het journaal op de publieke zenders, en behalve soms een goede film.
|
Citaat:
|
De -nogwattes- Kennedy Experiment ofzo, een "verborgen camera"-show, alleen is het ZO overduidelijk dat de 'gefopte burgers' acteurs zijn. Ik ergerde me groen en geel toen ik het vorige week voor de eerste keer zag :mad:
|
GTST natuurlijk!
idd :( |
Citaat:
Dit is inderdaad het allerwalgelijkste programma op tv. |
Citaat:
|
en wat dacht je van 'de bevalling' enzo?
als er 1 ding is dat ik niet wil zien tijdens het avondeten.. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |