![]() |
Leukste stad ter wereld
Wat is volgens jou de leukste stad ter wereld?waarom? en ben je er zelf geweest?
ikzelf vond miami wel zeer vet, mooie gebouwen lekker weertje, mooi strand en flanerende jetset:P |
Orlando, ben dr 2 keer op vakantie geweest :)
|
Pfff leukste??? Na Maastricht geen idee :D :p ;)
|
Tot nu toe Barcelona. En ja daar ben ik dus al geweest
|
Dat is lastig kiezen. Zowel New York als Rome vond ik wel wat hebben. Ik denk dat ik kies voor Rome, ik ben er twee keer geweest, en het blijft een prachtige stad. :)
|
berlijn was nou niet bepaald leuk maar ik vond het wel een erg mooie stad.
ik vond parijs tot zover de beste, denk ik :) |
Amsterdam, van de steden waar ik zelf geweest ben tot nu toe ten minste...
|
florence
|
Citaat:
Maar ik houd eigenlijk niet van steden. |
Rome
|
Parijs en Londen gaven veel mooie indrukken.
Of het de 'leukste' steden zijn weet ik niet. |
Ik ben niet in zo heel veel steden geweest, maar ik denk dat ik Berlijn t leukste vond.
|
Ben nog niet in veel steden geweest maar van de steden waar ik ben geweest vind ik Amsterdam het leukst.
|
Berlijn is cool. Oulu is cool omdat Finland cool is. Maar eigenlijk ben ik niet in zo veel steden geweest.
|
Taormina! dat is echt mn favoriete stad.. rome, milaan etc zijn mooi, maar Sicilie is gewoon GE-WEL-DIG :D
|
Valencia <3
en daarna toch wel Parijs . |
Citaat:
|
Van de steden waar ik geweest ben Florence.. Ik zou graag nog naar venetie willen, lijkt me ook heel mooi. Gaat diy jaar waarsschijnlijk ook gebeuren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bijna allemaal hebben ze wel iets bijzonders, San Fransico, Miami, Wenen, Parijs, Rome, Berlijn, Amsterdam, Maastricht ect. Ik zou niet kunnen kiezen. Wel welke zeker niet: Los Angeles. Wat een rotstad, enigste reden om daar terug te komen zijn voor mij de pretparken daar in de buurt.
|
Ik ben vind ik nog in te weinig steden geweest om daar een oordeel over te vormen. :)
|
Citaat:
Het is in Rusland. Ze spreken er Russisch. Er is cultuur. Lenins mausoleum. Echt (y). |
Leukste stad...geen idee, mooiste stad: Parijs
|
Barcelona en Berlijn.
De enige twee grote buitenlandse steden die ik heb bezocht. |
Tel Aviv..... Mooi, cultuur, my place.... Ben dr zeker vaak geweest :) .
|
Denk Parijs, maar ik ben ook nog niet op veel plekken geweest.
Dit jaar ga ik naar Milaan, Venetie en Edinburgh, dus het zou wel kunnen veranderen... :) |
New York, Parijs
|
Hongkong/Seattle
|
Toronto, natuurlijjk. Duh! (y)
|
Rome, Barcelona, Venetië, Parijs... :cool:
|
ff denke...ik denk hong kong. Ik ben er nog nooit heen gegaan, maar ik wil het wel!! (y)
|
Parijs!!!
de enige fatsoenlijke en interessante Nederlandse steden zijn Amsterdam en Maastricht... |
Kopenhagen. Vooral de grote Lutherse kerk, het koninklijk paleis en de jachthaven met de boot van het Koninklijk Huis.
Zell-am-See: kan ik niet zo duidelijk zeggen waarom, daar moet je geweest zijn om het te begrijpen. |
Parijs
|
Londen en Parijs. Van de steden waar ik geweest ben dan.
|
Londen, zeker weten. Kom er elk jaar minimaal 1 keer, leuk door de winkels natuurlijk ;) maar ook door de familie die ik er heb wonen, altijd gezellig daar (y) In nl Groningen i guess.
|
Rome en Parijs. prachtige steden. als ik meer over de geschiedenis zou weten zou ik ze nog mooier vinden.
|
London
|
Florence en Rome zijn absoluut geweldig.
En miami is ook leuk, vooral de Cubaanse wijk en het strand. |
Parijs, Praag, Kalorvy Vary
|
Ik heb nog te weinig gezien van de wereld dus zal het bij Amsterdam blijven dit keer :s
|
Citaat:
|
Berlijn, stuk of 6x geweest. :)
London, maar 1x helaas. :( |
Van de steden waar ik ben geweest vond ik Parijs en Oslo het leukst. De allerleukste stad lijkt me New York en daar moet ik zeker nog een keer heen.
|
Citaat:
|
Antwerpen of Keulen. Berlijn wil ik ook nog es heen. :cool:
|
Parijs of Antwerpen :)
Dit jaar naar Rome, dus wie weet wijzig ik mijn keuzes... |
Weet ik veel. Elke stad heeft zijn eigen charme. Alsof de veelzijdigheid van grote steden te vangen is in 'leuk'.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |