![]() |
Check deze, mijn muziek site
Hoi ik heb 3 weken geleden en muziek site gemaakt
er is nu bijna niks te doen maar je kan leuke dingen downloadden cheak het maar zelf zeg ook ff wat je van de site vind. www.******** :) |
Ok, de mods gaan weer aan de trigger zitten. Overigens wel mooi design maar niet echt mijn muzieksmaak helaas. maar goed, dat smaken verschillen. good luck ermee.
|
thanks
|
Doe eens wat aan je spelling. Janet Jackson is geen vent, bijvoorbeeld.
|
site is idd wel mooi :) ook niet mijn muzieksmaak...
let alleen wel op het grote aantal spelfouten enzo.. |
quote van je site: Janet Jakson brengt binnenkort ZIJN nieuwe cd uit
dude, tieten betekent: meisje |
Citaat:
|
ik heb deze site echt snel gemaakt ik was alleen met de layout bezig.
ik doe er wel wat aan |
Citaat:
|
kom je nu mee :rolleyes:
|
Kelis en Jay-z kan ik overigens wel waarderen
|
Citaat:
|
Valt wel mee, Het is pas goed voor me als ik je piercing eruit trek.
|
doe eens ff lief tegen die dame :mad: ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
erg man ik verwachte zelf niet dat ik zoveel spellingsfouten heb. ik moet en bijles nederlands nemen lol ;)
ik let wel de volgende x op |
t zou pro over kunnen komen, mits ik het dialect niet zou herkennen, en ik herken het zeker wel, internet taal van de straat...
|
huh maar ik heb de text door en spelling checker laten checken maar hij heeft geen fouten gevonden. dat is raar
|
Citaat:
|
tot nu toe heeft nog niemand geen goeie reactie gegeven.
|
Ik vind het een hopeloos slechte kut - site.
als ik zo'n site had gemaakt, had ik mijzelf kaal geschoren en was in de maas gesprongen. wat een doffe ellende. snel een biertje pakken. |
lekker ben jij
|
Citaat:
|
Citaat:
als ik zulke sites zou maken ik zou een pot pringles op mijn kop zetten en de tsjitarki dansen. |
Citaat:
Zooi |
:s ik voel me echt genaaid dat ik me site hier op heb gezet ik krijg en kut gevoel :s ik weet niet meer wat ik moet doen :confused:
|
niet op 86dagreed letten ;)
|
dus je was met een pringlescan op je kale hoofd dansend in de maas gesprongen? :o
|
Citaat:
het is niets waard waardeloos. je bevuilt alleen de internet wegen hiermee. |
ontopic..
Je hebt nu de nieuwe cd...zet er dan haar nieuwe cd ofso. |
Citaat:
soms is zelfmoord de goede weg. (y) |
ontopic..
Je hebt nu de nieuwe cd...zet er dan haar nieuwe cd ofso. ______________________________________________ van wie bedoel je dan? |
Citaat:
ik zou nog liever een wurgslangkadetjes zalm voeren dan zo'n naam aannemen |
@ ooooooo
STERF JIJ!!!!!!! RAAK GEWURGT DOOR EEN WURGSLANG |
jah leuk voor je
|
86dagreed, wat ben je weer artistiek bezig.. :o
|
Citaat:
|
tekortkoming mooi hoor
|
hmm ik zoek naar een positief punt..
hey 't gaat tenminste niet over je konijn?! (y) |
design vind ik wel mooi. alleen als je iets verder de website ingaat en dus wat gaat downen wordt de layout wel erg bagger.
maar bedankt voor de Kelis cd :) kan ik um ff luisteren en beslissen of ik die aanschaf of niet. |
Citaat:
je verkoopt downer en je koopt kelis je moet niet spookrijden in een eenrichtingsverkeerstraat. |
verbreden muzikale horizon heet dat.
[tip] Is overigens lekker sex muziek :D [/tip] |
Citaat:
dat heet je ziel verkopen aan de duivel ;) gadverdamme dennis ik heb geen zin me daar iets bij voor te stellen |
haha zeur toch niet joh.
om je nog meer te pesten, hierbij mijn nieuwste aankopen: * christina aguilera * sugababes * dido hahahaha ga zometeen ff shoppen bij codex of goodlife voor Unearth, Cephalic Carnage, Godflesh en Keelhaul. |
oprotten met je site, reclame maken mag niet.
is je laatst ook al gezegd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |