![]() |
Redirecting van e-mail - hoe moet dat?
Hoi iedereen,
Ik heb op dit moment een abonnement bij Het Net dat ik ga opzeggen, en mijn e-mailadres vervalt dan ook. Ik wil alle e-mails die ik op dat adres krijg, automatisch laten doorsturen naar mijn reserve e-mailadres bij Yahoo!, net zo lang tot mijn nieuwe abonnement bij Tiscali (en dus ook mijn nieuwe e-mailadres) in werking treedt. Ik geloof dat men dat re-directing noemt. Alleen, ik weet niet precies hoe ik dat moet doen. :s Misschien weet een van jullie het? Alvast hartelijk bedankt! (y) :cool: Groetjes, Ripper :) |
Klopt! Hetnet noemt het wel anders:
"Autoforward U kunt berichten die naar uw e-mailadres worden gestuurd, automatisch laten doorsturen naar een ander e-mailadres. Dit heet autoforward. Hierbij heeft u de optie om een kopie van het bericht achter te laten in uw mailbox (copyforward). Als u autoforward of copyforward heeft ingesteld wordt hier het e-mailadres getoond zoals u dat heeft opgegeven." Ga naar Hetnet en klik bovenin op 'mijn gegevens'. Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in. Klik dan aan de rechterkant op "E-mail / Virusscan / Mailbox / Spamfilter". Klik daarna op "AutoForward" en vul je emailadres in. Succes! :) |
Okee, het is me gelukt. :) Hartstikke bedankt! :D :cool:
Groetjes, Ripper |
Bedankjes kunt u uitten in de vorm van 5 euro op bankrekeningnummer 35.123...
;) |
Citaat:
:D Btw, redirecting is het doorverwijzen met internet-pagina's, dus 't lijkt er wel op |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |