![]() |
Kaizers Orchestra
ken je the Kaizers Orchestra, waar heb je ze live gezien en wat vind je er van?!?!?!?!
|
Iedereen kent ze toch...
|
ga vanavond maybe naar ze toe in de 013
|
Citaat:
|
Ik heb ze op huntenpop gezien en laatst Ompa til du dor gekocht. Leuke band, leuke live show, leuke muziek. :)
|
ik ken het maar het is niet echt m;n ding
|
grappig, thats it
|
heb ze gehoord op lowlands (niet gezien, stond buiten de tent), en vind ze erg leuk. Ik ken alleen de CD evig pint en die is toch wel super. Ja erg leuke band.
|
Ik moet het nog altijd een keer downloaden
|
Citaat:
|
heb nog met ze gespeeld in utrecht vorig jaar
maarja niet op gelet toen eigenlijk |
ja, idd, leuke band, maar je loopt achter.
|
uhuh, ga ze vanavond zien in haarlem, vriendinnetje van me is helemaal fan, ze volgt ze echt overal, tot in Duitsland aan toe :D
|
Kaizes Orchestra live is een feestje.
|
Citaat:
Ik kan wegens ziekte vanavond niet naar Haarlem :( Gisteren wel al heel erg ziek in 013 gestaan en heb ze afgelopen donderdag in Vera, Groningen, mogen aanschouwen (in Groningen was het leukst tot nu toe)... In december had ik ze in Den Bosch gezien en afgelopen zomer op Lowlands... En over een paar maanden komen ze weer terug in Nederland in ieder geval, dus dan zal ik er ook wel weer bij zijn... |
Ze zijn wel leuk
|
Ja ik heb ze ook op Lowlands gezien, was ergggg goed heb meteen de cd gekocht en een week later naar het Burgerweeshuis geweest heb ik ze weer gezien, helaas heb ik nu geen geld anders zou ik nog wel een keer gaan.
Doeg doeg |
ik heb het op dvd, erg goed te pruimen :D
|
Citaat:
T was overigens erg leuk gister (y) Alleen mn oren vonden het wat minder dat ik voor een olievat stond... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |