![]() |
Het Grote wat doe je als je thuis komt topic
Nou de vraag is dus wat doe je als je thuis komt van je werk/school/etc etc.........
|
deur open doen
|
Meestal gooi ik mijn tas ergens in een hoekje, en drink ik wat
Daarna naar mijn kamer en zet ik de computer aan |
Ontspannen, iets drinken.
|
Vervelen
|
Kgooi me tas en me jas op de grond, daarna gaak naar bove, Computeruh:P
|
Meestal eerst wat eten/drinken, vervolgens begin ik aan de zelfbevrediging op de voet gevolgd door een potje cs.
|
Fiets binnenzetten, tas op de grond mieteren, jas uit, schoenen uit, pantoffels aan, koffie drinken, naar boven, huiswerk maken, leren, tv kijken, lezen
|
Eten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga vrijwel gelijk eerst even tv kijken of op de computer om bij te komen!
|
Vaak eerst thee drinken :o (y)
|
Computer aan > beneden wat drinken halen > computer is opgestart: forum.scholieren.com intikken :)
|
mn jas ophangen
|
Dan ben ik blij.
|
deur los (open dus :bloos: ), tas en jas weg doen, computeren.
|
op bank ploffen
wat eten tv kijken ontdekken dat er niets leuks op tv is computer aanzetten kijken wie er online is en kijken of er nog wat aardige topics hiero zijn (zo gaat het meestal) |
Drinken.
|
jas uit doen :P
broertje schoppen en dan forummen natuurlijk.... ;) |
Tas neerkwakken, jas ophangen, schoenen uitdoen. Daarna hangt het er maar vanaf; tegenwoordig kan ik meteen aanschuiven, maar toen ik naar school ging werd het meestal zoiets als bankhangen en koffiedrinken :)
|
-naar het toilet
-mijn tas in de kast donderen -iets drinken en eten |
wc
al mn overbodige spullen van me af gooien hond aaien computeren/tv |
Computeren :o
|
- eten/drinken
- computeren |
Hm, een cobminatie van ff teleteksten, wat drinken en de pc aanzetten.
|
verder vervelen
|
Citaat:
|
Niks....
|
jas uit
drinken pakken, krant lezen. naar boven - internetten. --> msn + forum |
computer aandoen :o
|
Iets drinken, wat eten, computer aanzetten. :o
|
Citaat:
|
Als m'n moeder er niet is (=halve week) dan ga k computeren en anders moet ik braaf doen alsof ik huiswerk maak... :s
|
m'n haar uitborstelen :bloos:
|
-mijn tas neerpleuren
-eten en drinken -ga naar boven -zet relaxe muziek op -zet mijn comp aan -gaat tv kijken -gaat netwerk computer spel spelen -gaat aan avond eten beginnen -is klaar met avond eten -kijkt of ik huiswerk hebt -zo ja als het erg belangrijk is ga ik het maken -vervelen -op internet zitten -tv kijken -naar bed bijna de hele dag beschreven... :D |
Meestal iets drinken.
|
Dat ligt er aan... als ik halverwege de ochtend thuiskom, dan ga ik eerst even mijn jas ophangen en mijn tas ergens neer gooien en iets drinken en wat fruit eten, en dan iets nuttigs doch niet studieeus gaan doen. Als ik rond het middaguur thuiskom, dan hang ik de jas op, gooi ik de tas neer, en ga ik lunchen met tellsell, om daarna iets nuttigs te gaan doen, of om daarna weer naar de faculteit te fietsen terwijl ik van plan ben iets nuttigs te gaan doen maar eigenlijk ga forummen. Als ik aan het eind van de middag thuiskom, dan hang ik de jas op, gooi ik de tas neer en ga ik koken.
|
Water in fluitketel doen om thee te zetten... zonder thee is mijn middag verpest :o
|
Citaat:
|
deur van de koelkast open (B)
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- Moonshine schreef op 31-01-2004 @ 14:36: Vaak eerst thee drinken -------------------------------------------------------------------------------- + koekje of chocolade natuurlijk :D |
Jas ophangen, even alles en iedereen in huis begroeten :p, wat drinken of eten pakken en dan naar mijn kamer om te computeren.
|
kijken of er post is
daarna eten |
School:
ff wat zuipen, naar de WC, schoenen uitdoen en dan meteen naar boven huiswerk maken of PC'en Als ik van het sporten terugkom: sportkleren in de was gooien, drinkfles leeggieten, ff wat drinken, naar boven, uitkleden, douchen Als ik van het uitgaan terugkom: zuipen en voor de TV hangen... totdat ik in slaap val :D;) |
jas en schoenen uit. Wat drinken en eten en computeren. Als ik veel huiswerk heb begin ik er meteen aan
|
Citaat:
Wat doe je met overbodige dingen op je ? |
Jas ophangen en tas wegleggen
Wat eten en/of drinken Verder hangt het er vanaf in wat voor stemming ik ben, of ik het druk heb en of er andere mensen thuis zijn. |
Computeren. :)
|
Beestjes knuffelen, water verschonen, voer geven, knuffelen en dan ergens eten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43. |