![]() |
Leuke dingen om te doen met een hamster
Ik heb sinds een paar weken een hamster, lichtbeige goudhamster.
Nu, ik heb zo'n grote bol gekocht waarin ie heel de kamer kan rondlopen, dat vind hij super, maar als ik hem pak, wordt ie gek van al die ruimte rond zich, en is hij zo hyperkinetisch aan het proberen weg te raken (niet omdat hij bang is, want hij kent me) Ik zou hem zo graag gewoon eens rustig vasthebben, of er leuke dingen mee doen :) iemand ideetjes? |
De titel vraagt er wel om ;)
Maak een doolhof in een doos ofzo, altijd leuk... gewoon veel wc rollen en andere goederen en laat hem lekker klimmen. |
oohhh, wat een lol.
ontopic: dat doolhof is wel leuk ja, dat maak ik ook weleens voor m'n ratten. Vinden ze altijd wel leuk. |
ja, ik wil niet gemeen doen ofzo, want ik heb zelf hamsters gehad maar hamsters zijn nou eenmaal niet echt leuk...misschien dat ze in een dierenzaak betere tips voor je hebben misschien?
|
Maar , ja , zo'n bal is altijd wel leuk. Of koop d'r meer en koop zo'n radje voor in het hok. Met een beetje geluk gaan ze met z'n 2en op dat ding wat dus resulteert in rondraaiende hamsters. En ze vinden het schijnbaar nog leuk ook want ze blijven bezig :D
|
Pas op met renradjes voor je hamster.
M'n zus had een aantal jaar geleden een hamstertje en dat is toen plotseling op tragische wijze omgekomen in dat renradje. Waarschijnlijk was 't lekker aan het rennen, totdat z'n pootje klem zat en... Ja, echt tragisch. Dus als je een renradje koopt voor je hamster: neem dan een gesloten renradje, zodat het hamsterpootje niet klem kan komen te zitten. |
een klasgenoot van mij heeft er eens eentje ingevroren en daarna kapot laten vallen.
Maar dat is niet leuk. Zo'n doolhofdoos he, hamsters knagen zich daar toch gewoon doorheen? Het broertje van een vriendin van mij heeft van lego een heel stoer doolhof gemaakt, leuk voor het hamsterbeest, maar je was hem dus gewoon een halfuur kwijt, als meneer hamster zich binnenin aan het vermaken was... |
Ha ha :rolleyes: de reacties van al onze lolbroeken zijn verwijderd. Zijn er nog zo'n leuke mensen mag ik je dan bij deze de weg wijzen naar Onzin. Hier graag serieus.
|
Ik las laatst ergens dat Richard Gere in het ziekenhuis terecht was gekomen en ze een dode hamster uit zijn anus haalden ;p
|
Citaat:
|
aaaaaaaaaaight!!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |