![]() |
van wat voor muziek hou jij
gewoon om te weten welke muziekstylen het meet populair zij op dit forum.Als je anders hebt ingevuld schijf hier dan wat het dan was.
ik heb geprobeerd het er zo gevarieerd mogelijk op te zetten. |
Ten minste 50% van de n00bs begint altijd met zo'n kutpoll. Waarom toch in godsnaam? Zelfkastijding? Aandacht tekort?
|
gothrock en deathmetal
baby :cool: |
Citaat:
|
wat is het verschil tussen metal en death metal?
en de overeenkomsten tussen gothicrock en death metal? tsss. |
anders:
ik luister naar : metal,rock,alternative,pop,R&b,hip/hop,lounge,reggae,jazz,andere "oude" muziek,techno,soms wat trance en soms wat hardstyle (trance en hardstyle hoogstzelden eigenlijk) maarjah met mensen met een muzieksmaak als de mijne kun je natuurlijk geen rekening mee gaan houden in je poll :D |
Citaat:
deathmetal=destructief raggen gothicrock=wat duistere rock met vaak een klasiek tintje overeen komst tussen de 2 genoemde stylen is dat ze allebij een ietswat duistere eb destructiefe stijl hebben was dit een test ofzo zo ja waar slaat dat op dat ik die keuzes neer zet betenkend niet dat ik meteen alles over die muziek stylen weet ,zo weet ik bv over hiphop en schlager geen ene moer dus wat wil je nou? |
ik mis queercore :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf
waar zijn alle electronische genres?? d'nb, techno, elektro, house, ambient, chiptune, trance? psy/goa-trance? deep? gloomcore? kutpoll |
Citaat:
|
Tis weinig omvattend, poll is eigenlijk nutteloos.. Je kunt veel makkelijker gewoon vragen wat ieders smaak is zonder poll..
on-topic: rock, hardcore, emocore, punk achtige dingetjes, soms ska, metalcore... |
ik heb zin in een whopper
|
Citaat:
|
Ik mis de optie Lounge/punk/klassiek/rap/pop/rock/jazz/hardcore
|
Hallllooooo!
1. er bestaat ook nog zoiets als 'gewone' rock. 2. ook nederlandse poprock bestaat. 3. Van die twee houd ik :) |
Anders:
K houd erg van: - Gothic Doom Metal - Gothic Metal - Doom - Black Metal - Heavy Metal - Sommige goeie Powermetal (manowar :cool: ) - Viking Metal maar k houd ook erg van die "ouwe" muziek, geen idee waar je dit dan kan indelen: - Dire Straits - Pink Floyd - Deep Purple - Supertramp - ZZ Top - KISS - The Doors - Beatles - John Lennon - U2 (een paar liedjes, rest is allemaal gezemel :D ) - Master Jimi Hendrix - Black Sabbath - Ac/Dc verder nog - Gregoriaans - Indiaans :D (Mohican muziek :) ) - Pagan (als Loreena MCKennitt enzow) - Soundtracks (Gladiator , LOTR I, II) - Spirits Of Nature cds - De dijk (een paar liedjes, de enige nederlandstalige die ik verdragen kan :) ) - Barok muziek Vrij brede muziek smaak :) |
country
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
deze poll is niet uitgebreid genoeg om te onderzoeken van wat voor een muzieksoorten de forummers houden en dus nutteloos.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |