![]() |
/X\(o0)/X\
Wat vinden jullie van spinnen?:)
Ik vind ze eng en vies:) haha |
sla dood :D
|
lievig...
|
Spinnen zijn :cool:
Ik wil ook altijd nog een zwarte weduwe, die dan kunstjes gaat leren en op m'n schouder kan zitten |
bruikbaar
|
Citaat:
*moet eens nodig schoonmaken in kamer* :o |
Binnenkost komt er weer een lekkere ranzige spinnenfilm met t formaat bug uit starship troopers..... Die lijkt me best wel leuk...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het ranzige beesten... ik gooi ze altijd naar buiten, doodmaken vind ik zielig... :p
|
weet je dat je in je leven ongeveer 10 spinnen inslikt in je slaap :D
|
Jah heerlijk he *neemt happie spin* :p
|
Citaat:
Vandaar die nare bijsmaak 's ochtends :( |
ik vind spinnen wel mysterieus...
maar die grote vogelspinnen vind ik wel een beetje eng hoor... ik ken een meisje en die had zo'n spin als huisdier en die sliep bij haar op de kamer... dat zou ik echt niet durven... |
Flora & Fauna
|
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeehhhhhh jakkie :eek:
Weg ermee! Dood aan de spinnen! Sla ze dood! Haal ze van me af! Hellup!!! TTP ik vind ze niet leuk en ben er als de dood voor |
De kat eet ze op
|
ik wil ook een kat die mijn spinnen op eet...
|
Najah , ieder dier is waarschijnlijk wel om redene aanwezig.Ik schrik soms wel van een spin, maar dan zet ik ze wel buiten in het gras ofzo ipv ze dood te meppen :)
|
gore beesten...
|
't zijn niet m'n favoriete beesten nee....
ik ga volgend jaar de opleiding dierverzorging doen en dan moeten we ook vogelspinnen verzorgen :(...nouja, de rest van de opleiding lijkt me wel leuk dus... |
waar is die opleiding ergens dan ??
kben nog een beetje rond aan het kijken naar zo'n opleiding |
Citaat:
|
camelspiders/windscorpions zijn koel...
zijn geen echte spinnen, en ook geen scorps, maar ze lijken het meest op spinnen... http://www.ag.ndsu.nodak.edu/aginfo/.../solpugid2.jpg ja, ze zien er lelijk uit.. maar ze zijn niet giftig.. http://www.ag.ndsu.nodak.edu/aginfo/...lpugid_top.jpg i dont think he likes the camera http://www.ag.ndsu.nodak.edu/aginfo/...d_defpostr.jpg *hap* http://www.ag.ndsu.nodak.edu/aginfo/...pugid_jaws.jpg http://www.ag.ndsu.nodak.edu/aginfo/...ndscorpion.htm |
jakkus, wil je nooit meer zulke enge plaatjes posten???
daar zou je mij een groot plezier mee doen (neej ik heb ut niet zo op spinnen en van die andere beestjus) |
*krijgt overal jeuk als ze aan spinne denkt* iig: ik ben er als de dood voor!!! als ek nog maar ee klein onnozel springspinneke zie begin ek er al op 2 meter afstand me boekies naar te gooie (tis er altijd naast, tuurlijk :D) en alsek ee grote zie maakek dak weg ben!!! maar die viezege film anagnofobia (of zoiet) daar zie ge wel nijg da et valsekes zijn...
-xxx- Stefjuh... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik verpletter ze altijd :S vind t ook nooit zo leuk als ze vlakbij lopen
|
ik vind ze vies , eng en ik ben er super bang van .
|
Citaat:
Het vreemde bij mij is dat ik bang ben voor grote spinnen, maar ze wel altijd laat zitten omdat ik het zielig vind om ze dood te slaan.:D |
spinnen zijn tamelijk lief.. ze bijten niet -althans, de spinnen die je hier in nederland tegenkomt- , ze vangen muggen -beesten waar ik wel bang voor ben-, ze doen eigenlijk niemand kwaad.. en het zijn niet eens de lelijkste beesten om tegen aan te kijken :/
ik heb ze liever niet naast mn bed of op mn kamer, maar ik snap niet wrom iedereen er bang voor is. |
Citaat:
|
ulgh een vriendin gooit ze altijd in me nek
|
spinnen zijn best interessant met dat webbengemaak enzo :cool:
Vind alleen van die spring spinnen beetje scary, dan kijk je even niet en zitten ze ineene aan de andere kant van de kamer. Ik heb wel een huisspin. Die zit al bijna een jaar bij ons in een plant te wonen. Klein geel/rood beestje en die is :cool: Verder hadden we nog een huisspinnetje voor bijna 2 maanden die altijd boven de piano aan de muur kleefde, tot ik op een dag de tv aanzetten en erop ging staan :( Maar doorzichtige spinnen vind ik best eng :eek: blabla |
en die kameelspin/windschorpioen die ik postte dan?
|
eigenlijk snap ik ook niet waarom ik nog steeds bang voor ze ben.
Zo eng zijn ze nou ook weer niet. Maar ik sla ze nooit dood, ik laat mn vader ze altijd buiten zetten :o |
in een gemiddeld gewoon schoongemaakt huis zitten zo'n 4000 à 5000 spinnen...
Hoe ze het hebben onderzocht weet ik niet.... |
Citaat:
1000/1500 is het aantal wat gemiddeld in huizen ronddwaalt als ik me niet vergis staat dat in een boek van koen van keer (die naam staat me wat bij maar weet het niet zeker) |
Citaat:
Misschien hadden ze het gemeten vlak nadat ze eitjes hadden gelegd, dan zijn het er wel flink veel meer! |
Ik ben niet bang voor spinnen, maar om nou te zeggen dat ik ze graag om me heen heb... neej...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee er staan vooral dingen in die vaak gezegt worden over spinnen of die waar zijn of niet en de onderbouwing daarvan ik heb het boekje niet maar ga het denk ik toch wel een keer halen voor de gein |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |