![]() |
Saaiste game ooit
Wat is jullie saaiste game ooit
Mijne is Knights and Merchants the Peasants Rebellion |
Ik heb een keer bij een vriend Egypt 2 op de PSX gezien en het zag er niet uit.
Ik eb zelf Breath of Fire5 op de PS2. Ik heb hem nu een aar maanden, maar dat komt omdat ik al een hele tijd niet naar de gameshop ben gegaan om een ander spel te ahlen, dus heb ik hem ook nog niet ingeruild. Ik heb het spel een stuk of 8 uur gespeeld, maar de makers hebben te veel verkloot om het voor mij enigzins leuk te maken. Morgen is me PWS eindelijk af, dus ga ik maandag ff naar de shop :D |
thief 2
|
Ark of Time! Met afstand! sjonge jonge wat een gare adventure!
|
Toevallig:
Halo vond ik in het begin nog wel grappig, maar toen ik het eind naderde begon het mij stierlijk te vervelen. |
postal 2, daar was echt niets aan te beleven.
|
Beyond The Beyond voor PSX ... Was eerste RPG voor dat systeem, en dat heb ik gemerkt ... kut spel ...
|
Neverwinter nights voor de 30ste keer uitspelen : /
(waarom doe je het dan?) Wil alle characters op alle manier uitproberen. Maar ben afgehaakt... was ook hopeloos... |
Citaat:
De sims doet mij gruwen. :s |
Halo.
|
Dungeon Siege.
|
HALO op de PC
Neighbours from hell THe sims Need For Speed Underground begon ook wel aardig te vervelen op het end. |
red alert
maar ben dan ook geen rts-fan |
Citaat:
|
ik vind het vreemd dat veel mensen halo zeggen, want het is voor mij de beste multiplayer game op de xbox...
zoo tycoon heb ik ooit geinstalleerd, binnen vijf minuten was het van m'n computer af. |
Toy Story 2 :D op pc
Rayman op ps |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind zoo tycoon trouwens enorm saai |
earth 2150
WAT EEN MISKOOP |
Citaat:
|
HALO op PC
Gangsters2, jammer dat ze daar de "free play" eruit hebben gehaald. |
voetbal management spellen, kan het gewoon niet leuk vinden
|
championship manager
|
Uhm, o jah, Star Trek: New Worlds. Wat een baggerspel!
|
championship managers
de hele fifa crap en dan nog Black & White.. Die staat dus met stipt op nummer 1. damn dat was echt een ontiegelijk kutspel. koop je die fucking crap voor 100 guldentjes in de winkel. je speelt het thuis 2 dagen en dan is t me toch zooooo oersaai! en dan wil niemand t kopen omdat t een nederlandse versie is klaagmail bij lionheart werkte sodeju niet... (n) |
Unlimited Saga.
|
Jongens (en meisjes natuurlijk :D ) jullie moeten, maar moeten dan ook echt nooit, geen Azurik: Rise and fall of Pertia spelen op de Xbox :nono: .
Zexy heeft gesproken |
Citaat:
Een stukje sneller + extra bots + extra weapons mogelijkheden. |
halo heeft totaal geen inhoud evanals Hooligans of A2 racer(gaaaaaaap).
|
spellen als metal gear solid en gran turismo.
|
Citaat:
|
-Alle spellen waarbij je een geweer in handen hebt
-Spellen waar mythologische wezens of monsters in voorkomen :s |
Brute Force of Midtown Madness 3
|
Citaat:
|
Neverwinter Nights, Priston Tale.
|
halo. ut2003 op een goeie tweede plek.
|
Citaat:
|
Corridor 7: Alien Invasion
|
ik vind de singleplayer van halo ook niet zo heel belangrijk. Af en toe is het wel grappig om te doen, lekker eventjes een half uurtje uitleven, alles wat beweegt neerknallen. Maar ik geef toe dat het daarna wel een beetje begint te vervelen.
Maar zoals ik al zei, multiplayer is het spel geweldig (althans, op de xbox). Twee xboxen op elkaar aansluiten en met z'n achten lekker knallen :) |
Shooters op de X-Box -of welke console dan ook- vind ik sowieso niet leuk :| Die dingen hoor je met een muis en een toetsenbord te spelen. En zeker niet splitscreen :s
Maargoed, dat is mijn mening :) |
Dit topic is niet bedoeld om je voorkeur spelgenre aan te geven, maar om titels te noemen die in jouw ogen de slechte/saaiste game ooit zijn, dus gelieve alleen on-topic posten. :)
|
Halo... kheb er een half uurtje aan verprutst
hetzelfde geld voor The Matrix (N) |
mohaa voor xbox :D
echt.. je ziet niks, geluid is kut, loopt niet soepel, en 't irriteerd vanaf de eerste minuut :) en dat is SP, MP is nog 10x erger :) |
Citaat:
Ok.. knopje 1.. dit aan.. knopje 2... half uur later knopje 245 ok ready for lift off!!!! (500 knopjes verder) We are airborn!! YES!!! You are on 0.5/100 of the mission. Super (y) |
Citaat:
|
Medieval: Total War
|
Citaat:
Ik heb trouwens nog een saaie game, wat dacht je van heel de Mike Tyson Boxing serie............. :mad: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |