![]() |
oog lijntje
ik heb een oogpotlood, onder mn oog kan ik een lijntje tekenen, maar waar moet ie boven mn oog?
Het lukt me maar niet, heeft iemand tipz? alvast bedankt :D |
een dambord.
|
probeer het echt tegen je bovenste wimpers aan te maken, en stukje voor stukje tekenen, na een tijdje oefenen lukt het vast wel.
(niet dat ik het zo goed kan maar bij mij staat zo'n lijntje niet) |
Het lijntje moet tegen je bovenste wimperrand getekend worden.
Het beste kun je rustig aan een tafel gaan zitten, waardoor je je ellebogen kunt laten rusten op die tafel. Hierdoor wordt het gemakkelijker om een recht lijntje te tekenen. Suc6!! |
mooiste is 3 cm boven je wenkbrauwen
|
Even heel wat anders he, als je een lijntje boven je wimpers wilt tekenen, kun je dan niet beter eyeliner gebruiken ipv een oogpotlood?
|
Citaat:
|
Ik zou het gewoon niet doen. Waarschijnlijk worden je ogen dan best donker. Alleen aan de onderkant is genoeg.
|
Citaat:
|
Nadat ik eyeliner heb opgedaan veeg ik het eraf met een wattestaafje. En dan blijft er altijd een heel dun, perfect strak lijntje achter net boven mijn wimpers. Gaat perfect! Misschien moet je dat een keer proberen?
|
Ik vind eyelijner dus makkelijker als oogpotlood. Dat is veel makkelijker aan te brengen enzo.
|
Citaat:
|
tekeningen
|
tegen je wimperrand aan en maar heel dun. anders hou je geen oog meer over.
|
Citaat:
|
Bij de meeste mensen staat zo'n lijntje boven de wimpers helemaal niet.. zoals WD al zegt is alleen een lijntje aan de onderkant waarschijnlijk veel mooier.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:55. |