![]() |
zijn er ook vrouwen op het game forum ?
mm ja ik vroeg het me gewoon ff af :p
|
Geile beer die je bent. :p
|
:cool:
|
jep:)
|
:p
|
Gamende tjikkies.
:cool: |
Nee die zijn er niet. Als je in topics kijkt zie je geen enkele vrouw. Geen enkele vrouw speelt spelletjes dus kan je ook geen stijve krijgen bij de gedachte.. helaas
|
Ter kennis geving, vroeger netwerkte een kameraad van me altijd met een klasgenote van hem van te voren gingen ze wat blowen, degene die verloor moest de andere sexueel bevredigen op de gewenste manier.
Leukste is dit is echt geen onzin. :D |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Ja, maar meestal zijn de gamende chicks niet erg flamboyant qua esthetiek :(
|
ja
|
Citaat:
|
Citaat:
ewwww |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben ook een echte gamer, niet zo'n sims doos :)
ik hou van knallen!!! |
Citaat:
maar dan laten de skills weer te wensen over :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
RA2 is gewoon leuk spel. Waarom zou een vrouw dat niet kunnen spelen? ff vraagje: hoe kijk je dan aan tegen vrouwen die UT2003 of Battlefield oid spelen?? |
dat boeit me echt niet...
een gamer is een gamer... |
Citaat:
|
Citaat:
nog meer suggesties? |
Ut!
|
Natuurlijk zijn die er.
|
Ik wil uiteraard graag generaliseren, maar valt het de heren ook op dat de vrouwen qua shooters goed mee kunnen komen, maar bij de beat em ups vaak achterblijven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kom hier weinig, dat is waar, en ik reply ook bar weinig.
Tis trouwens wel echt een mannenwereld idd, ik was laatst op een lanparty en daar trek je heus wel wat aandacht, als meisje met zo'n 100 jongens ;) Trouwens, ik hou van MOHAA! :P en van the sims, maar als ik dat zeg ben ik meteen niet meer geloofwaardig... zucht. |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Mijn CoD ass is eens gekicked door een nederlandse meid :(
|
Citaat:
|
Als de "chickies" niet van gamen houden willen wij ze ook niet, hé jongens?........Jongens? :confused:
|
bijna geen vrouwen in de OFP-scene though.
|
Ik kom er met een hoop spelletjes niet meteen voor uit dat ik vrouw ben, 9 van de 10 keer word je toch aangezien voor homosexuele travestiet en word je dus niet geloofd :(
Kan iemand van de gamende heren me vertellen hoe dit komt? |
Citaat:
|
Citaat:
En mannen die op ballet zitten worden ook niet aangezien voor vrouwen, maar gamende vrouwen wel voor mannen ("je geilt er zeker op om je voor te doen als een vrouw") |
Dat is onzin, en ik denk alleen bij jou het geval.
Mannen die op ballet zitten worden veel eerder (onterecht) aangezien voor nichten dan een spelletjesspelende vrouw. |
Citaat:
Maarja aan de andere kant ben ik bang dat je van die geile pubertjes achter je aan krijgt als je overl vertelt dat je vrouwelijk bent.. |
Citaat:
Dat onvolwassen gedrag komt ook wel eens voor in de vorm van mannen die zich als vrouw voor doen. Daarom zul je niet zo snel geloofd worden. Verder zijn computers tot nu toe vooral een mannen-object geweest. De laatste tijd begint dat wel te veranderen. |
In iedergeval,..gamende dames,..ben blij dat ze bestaan! :)
|
Citaat:
|
ik speel counter-strike & GTA 3 erg graag :evil: :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
FramesPerSeconde.
counter-strike - FPS 98 grand theft auto III - FPS ?? |
Citaat: