![]() |
Hoevaak kan jij (alleen jíj) zo achter elkaar een orgasme krijgen?
Het gaat hier dus om you, yourself and you. Niet tijdens heftige seksessies ofzo. :p
(Anders kan ik weer niet meepraten. :o) |
Keertje of 4 :) Jij? :P
|
Dat hangt af van de tijd die zit tussen het laatste orgasme en het tijdstip waarop de nieuwe sessie begint. Twee keer is zonder meer mogelijk, met een beetje goede wil drie keer. Vier keer zal wel mogelijk zijn I guess, maar dat gaat pas als er daaraan voorafgaand een klein voorraadje is opgebouwd. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus enkele minuten. |
2x
|
Citaat:
En achter elkaar...met een beetje goede wil drie keer schat ik. :D |
Citaat:
En mét goede wil komen we er wel twee keertjes verder. :p *doet persoonlijk mee* :) |
Citaat:
3 a 4? |
een orgasme is ook in mijn ogen pas geslaagd als er een zaadlozing is.
anders voelt het zo droog aan :p Uhm, ik denk twee of drie keer, net als tijdens seks... Maar in m'n eentje ben ik na één keer wel klaar ;) |
=sarahbressers
Geen idee, na drie keer heb ik meestal geen zin meer. Misschien kán ik dan nog wel vaker. |
Ik heb verschillende soorten, die zitten op verschillende plaatsen en worden ook door andere stimulatie opgeroepen, dus drie keer kan vrij makkelijk. Maar van dezelfde soort twee achter elkaar is een uitzondering, en die tweede is dan meestal nog niet de helft van de eerste.
|
2 a 3
|
ik doe meestal keer of 5,dan heb ik lamme armen :o maar ik kan gewoon doorgaan in principe
|
Mijn record is 10 keer:o, maar meestal heb ik het na 2 tot 4 keer wel gehad.
|
5x
|
4x
|
Na 2 keer houd ik het wel weer voor gezien, maar ik kan er wel meer.
|
Deze topic komt ook wekelijks terug.
|
Citaat:
|
keertje of..... nul ?
|
Citaat:
|
'record' 10.
het kon wel vaker, maar na een x of 4 is het saai :o en 10 vond ik een mooi getal om te stoppen. |
Toen ik het net ontdekte, was ik nogal enthousiast. Ik weet nog goed dat ik het toen minstens 15x heb gedaan.
maar toen wassie dan ook leeg. |
deed ie het daarna uberhaupt nog wel dan :|
|
8 keer is mijn record
|
9x mijnes, dat was dan ook wel een hele grote uitzondering normaal vind ik 2x ook genoeg
|
Veeel keer na elkaar. 10x?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij een bukakke was dat de tweede keer binnen twee minuten. Het record staat op 11 keer in 24 uur. Daarna heb je wel een schrale leuter.
|
4x en ja dan heb je echt het idee dat je nooit meer sex wil hebben of iets dergelijks
magoed dat is na een dag ook weer over :evil: |
tijdens sex 2 to 4 keer, maar als ik alleen ben binnen enkele minuten 2 keer als ik me echt ervoor inzet
|
Citaat:
|
pff... kan echt lang doorgaan.. maar meestal is een keer of 4 echt wel het maximum.. daarna wil ik alleen nog maar slapen eigenlijk
|
nou na 4 keer word het wel een gevoellig zaakje hoor.
mij top prestatie was 7x |
Keer of 8...en later op de dag nog een paar keer :o.
(Ja ik verveelde me heel erg die dag) |
Hmm, echt achter elkaar 3 keer. In 1 uur is 5 keer wel mogelijk denk ik, dat laatste nog nooit geprobeerd.
Dan krijg je zo'n lamme arm :D |
:bloos: 7 keer in een uur. toen was ik wel een beetje dood. enzo. :o
|
Citaat:
|
6x. Absoluut record. Maar da's toen ik het net had uitgevonden en experimentjes als 'het vaakste, het meeste, het langste, het kortste, het snelste' erg interessant waren.
Nu is drie keer echt de max, maar als ik het al vaker achter elkaar doe is twee keer meestal prima voor mij :cool: Anders wordt het zo gevoelig :rolleyes: |
keertje of 4/5
|
Ik kom niet verder dan 1 keer, daarna ishet veel te gevoelig!
|
hmm 10 x lees ik hier
dan zal de 10e niet echt meer hevig en van harte komen 3 of 4 keer achter elkaar met enkele minuten moet toch lukken maar 10 keer dat geloof ik niet. Wel over een hele of 2 dagen genomen ofzo. nja ikke dus 4 x ofzo |
Eén keertje, daarna ben ik schraal. Het is dus zaak van die ene keer zo geweldig mogelijk te maken (randjesfietsen rules!)
Overigens lijkt het me dat veel jongens hier behoorlijk kunnen overdrijven. Mijn vriendje kan het maximaal 2x achter elkaar binnen een half uur, daarna is ie knock out vanonderen. |
En ik hoor oook niemand iets vertellen over de kwaliteit van die orgasmes.
|
1 keertje met mijzelf moet wel lukken.
bij een hevige sexpartij dan wel een stuk of 4 5 |
Anja - ik denk niet dat je meteen kunt stellen dat jongens overdrijven als ze meer dan twee orgasmes in een half uur kunnen krijgen.
Jij geeft aan dat het jou maar 1x lukt om klaar te komen, terwijl, om maar eens een voorbeeld te noemen, julliettebinoche al gauw minstens een keer of 5 een orgasme kan krijgen - en met een beetje goede wil nog meer. Omdat jouw vriend gebonden is aan het hebben van maximaal twee orgasmes in een half uur betekent dit nog niet automatisch dat dit voor de rest van de jongens ook geldt. Het op mezelf betrekkend: ik geef toe dat het voor mij ook niet meevalt meer dan twee orgasmes binnen die tijd te krijgen, maar het is, om de topicstartster even te quoten, "met een beetje goede wil" wel mogelijk voor mij. Hetgeen overigens neit betekent dat dit voor alle jongens geldt, sommigen kunnen veel vaker, anderen zijn na eenmaal al volledig uitgeblust. |
5 a 6 keer ongeveer
|
Citaat:
*nog een reactie* in een half uur, maar, als ie de hele tijd hard blijft omdat hij zo 'geil' is (dat is mijn ervaring in ieder geval) kan ik het dus vaker... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |