![]() |
Hulp bij 'Star Wars - Knights of the Old Republic'
Tja, ik zit een beetje vast.
Op de eerste wereld, Taris, moet je op den duur een illegale 'death match' spelen tegen de premiejager "Bendak Starkiller". Mijn probleem: hij is voor mij veel te sterk om te verslaan. Iemand tips om hem uit te schakelen? En dan nog iets. Aan het eind van het level, nadat je van Taris ontsnapt bent, moet je in het ruimteschip een flinke gun besturen om de jagers-schepen die achter je aan zitten neer te knallen. Hoe hard ik het ook probeer, ik krijg ze niet neergeschoten, integendeel zelfs, ze halen mij steeds neer. Wat vrij irritant is ook, want je kan daar niet saven, dus moet je terug naar het eind van het vorige level en jezelf door 5 minuten filmpjes en laadtijd jagen. Alle hints en tips zijn van harte welkom. :) |
Citaat:
Ben je geen fighter? Gebruik geen meleewapens, maar een degelijke sterke blaster, liefst ene repeater ofzo, die snel kan schieten, veel damage doen) Citaat:
:) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Citaat:
http://www.gamebanshee.com/starwarsk...sduelarena.php Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Als je Bendak Starkiller al haalt ben je al redelijk sterk, zeker voor een scoundrel. Trouwens kun je het beste zo min mogelijk levelen voordat je jedi wordt. Want er is een cap bij lvl 20. Dus 10 levels scoundrel is nog maar 10 lvls jedi, 4 levels scoundrel en je kan 16 lvls jedi. Dan heb je aan het einde toch meer force powers.
Dit houd in dat je als scoundrel eigenlijk Bendak niet kan halen, laat staan verslaan. |
Kan makkelijk hoor. Het is alleen wat moeilijker dan met een soldier/scout, want je kunt niet echt goed vechten. Maar met alle stimulants, granaten en andere items die je hebt, moet het toch kunnen lukken. Desnoods kun je de moeilijkheidsgraad nog naar easy zetten.
|
Citaat:
|
bendak kan je verslaan door rond te rennen en granaten te spammen
en tip voor scheepjes knallen: met de pijltjes toetsen draait de turret sneller |
scheepjes blasten is simpel, gewoon het doel "leiden", of wachten tot ie recht naar je toe komt.
wat betreft classes: 5 standaard en 15 jedi levels is prachtig. |
Citaat:
|
Citaat:
je gebruikt ze toch neit allemaal. i was 5-soldier / 15 Jedi Guardian, ik schopte ALLES neer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Makkelijk te doen door na elke 3 acties de pause button te gebruiken van te voren veel large helthkits of life support packs kopen en om de aanval 1 gebruiken, eitje
Qua het schieten, ik heb dr nog nooit problemen mee gehad laat staan neergehaald te zijn dus ik denk ff door oefenen. |
Citaat:
|
Het doet wat het zegt, force powers hebben geen effect meer op je (Heb het al een tijdje niet meer gespeeld. Waren er twee levels ervan? Dat het een percentage bij de eerste had?). Het is i.i.g. ZEER handig, vooral als je heel ver in het spel zit!
|
Iemand trouwens tips voor swoop-racen, behalve op de juiste momenten schakelen, over boosters heen gaan en spullen te ontwijken? :o
|
Meer is er toch niet? :) Het is té makkelijk :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik was altijd blij als ik een dark jedi master zag: beetje tegenstand.
force immunity is erg praktisch, zeker omdat er later in het spel nog wel eens wave op je gecast wil worden, wat DONDERS irritant is. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoewel mij de track op Dantooine nog steeds niet gelukt is. :o O ja, hou er rekening mee dat er zowel een light side als een dark side einde is. ;) |
overigens is de soldier/guardian combo echt lomp sterk.
ik zat op 5/15 en sloeg echt alles kapot wat er in mijn richting kwam aanzetten. |
Citaat:
|
Citaat:
Weet iemand trouwens of een scout/guardian zwakker is dan een soldier/gaurdian, puur wat vechten betreft? Want de soldier heeft wel een betere attack, maar ik weet niet of die wordt overgeschreven door de Jedi-class (zoals bij multiclassen meestal zo is in D&D) of dat het erbij wordt opgeteld. Als ze namelijk even sterk zijn, vind ik de scout/guardian denk ik beter, omdat die met fijnere feats begint. |
Citaat:
|
Citaat:
En het gaat mij eigenlijk om het einde van het spel: Is een soldier(5)/guardian(15) sterker dan een scout(5)/guardian(15)? een soldier krijgt denk ik meer hitpoints, maar verder? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |