![]() |
Voodude
Dit is voodude....hij heeft een rubberen kip als huisdier :cool:
http://members.lycos.nl/physion/Sket...odude_inks.jpg |
K vind em echt vet (y)
Maar zoals zo vaak zou ik ook graag eens een ingekleurde versie zien omdat ie dan nog mooier wordt denk k :) |
Citaat:
|
ehm. hoe zit z'n achterste been? rechts op het plaatje?
die vergeten te trainen tijdens z'n studio-dagen? weinig knie voor je geld. |
Vet! Kvin um heel cool... kwil snel de kleurversie zien! (y)
|
Ik ben erg benieuwt naar een kleurenversie, zo vind ik heb op sommige punten wat vaag. Het is imo net een kleurplaat zo :bloos: Maar verder wel mooi.
|
gaaf, hopelijk ga je hem nog kleuren! :confused: hope so! (y) :D
|
je stijl begint al wat duidelijker te worden. Ik zie dat je anatomie nu beter tekent. Ik snap alleen niet wat ie aan het doen is. Zijn dat golven? Staat ie op een boot? Verder nice job
|
Nice, nice! :D
Alleen het been rechts is een beetje apart... of dat viel mij dan een btje op. |
hardstikke mooie kleurplaat
ik zou zeggen, maak er gewoon lekker nog 1 bij :) |
Woeptiedoe....kleurtjes!
Mss ist nu wat duidelijker. http://members.lycos.nl/physion/Tekeningen/Voodude.jpg |
echt heel mooi, puik gedaan! (y)
|
De kerel is tof, alleen die golven die vind ik wat minder.
|
Mja ik krijg een beetje gemixte replys op die golven, de een vind het goed en de ander weer kut.
|
die golven zijn erg plat. Misschien kun je iets meer schaduw er inbrengen aan de randen oid. verder supervet!
|
Die gekleurde is echt mooi (y)
|
:eek: .......(geen commentaar)
|
Golven en de achtegrond vind ik wat minder. De golven passen niet echt bij de rest. Maar verder (y)
|
Echt bonus! :D Ik vind die golven juist cool, als je er meer diepte in gaat maken, worden ze meer ehct, dit vindt ik beter bij je stijl passen. Hij staat op een surfplank tog? Ik vind dat hout van die stokken ook heel cool! Kortom, geen commentaar. :)
|
Überpoep, kees! (Y)
Vind alleen het kleurgebruik wat minder...had bijv. z'n rokje niet blauw gemaakt...dan gaat het teveel op in de golven. Kvind de kleur van de golven ook niet geweldig, beetje donker...had misschien wat meer mintgroen en lichtblauw bij gekund...dan ist meer zo'n pacific ocean... Kvind de stijl van de golven wel vet trouwes, lekker eenvoudig... Owja, en het karakter (vooral de naam) is echt geniaal! |
Akuma/Gouki met voodoo-sticks... Technisch vind ik hem niet echt volmaakt. Te hoekige spieren, rechterhand een beetje vaag, achterste been te dun. Qua kleuren wel er cool, alleen die golven vind ik qua stijl niet passen en eigenlijk ook niet mooi.
|
Vet gedaan! (y)
|
Mijn complimenten. (y)
|
Gekleurd is ie zeker leuker!
|
mja wel knap getekend, beetje simpel.. en de verhoudingen kloppen idd niet zo, waardoor ie minder mooi wordt.. gekleurd issie wel duidelijker, maar de kleuren zijn niet mooi.. ze passen niet bij elkaar, en het is een beetje jaren 70.. de huid is heel vet gekleurd, de golven zijn echter verschrikkelijk
|
ik vind 'm mooi! :) op het eerste geziccht is ie super perfect, kijk je even ietsje langer, dan zie je kleine dingetjes. Maar ik vind 't niet storend dat hij geen linkerknie heeft en een blauw rokje, blijft mooi!
Vooral dat rooie van zijn ogen en punt van z'n staf |
Citaat:
|
Citaat:
het is niet simpel.. ik bedoel, die spieren zijn de man (y) maar er zitten weinig lijnen in, en dat is voor een zwartwit versie wel duidelijker, maar ik hou meer van de ingewikkelde, veel-lijnen shit.. vooral als het gekleurd is.. ik vind het nog steeds heel knap, maar heb mooiere van je gezien :) |
Nee ok, ik vat je wel, tis alleen dat je post nogal zo van BOEM! overkwam snappie :P
Maar kweenie wat het is met deze, ik heb hele lovende kritieken gehad en een stuk mindere, magoed ik hou het maar op smaak dan. Maar idd mn werk is qua detaills de laatste tijd een stuk omlaag gegaan voornamelijk omdat deze stijl me wel aanstaat...maargoed iig tnx voor de crits. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |