![]() |
Korte jurk, wat voor panty?
Ha allemaal,
Ik heb a.s. woensdag een gala en heb daarvoor een nieuwe jurk gekocht. Hij is tot net over m´n knieën dus m´n onderbenen zijn duidelijk in zicht. Wat voor panty moet ik eronder dragen: een zwarte of huidskleurige? Groetjes! ps. ik weet dat je eigenlijk een lange jurk moet hebben bij gala maar het is geen officieel gala, it´s just the name. |
welke kleur is je jurk?
|
Ik vind zwarte panty's wel zo ongelofelijk lelijk. Dus doe maar huidskleurig.
|
vleespanties zijn walgelijk
|
Citaat:
|
Zolang je t niet ziet..
|
Citaat:
|
hmmm jurken <3
|
Citaat:
|
Ja, maar wat is nu de kleur van je jurk?
&ik heb het zelf ook niet zo op huidskleurige panty's. |
als je een gekleurde jurk hebt, kun je ook een panty in die kleur nemen,
of is dit nu heel erg fout :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Huidkleurig is prima, beter dan zwart iig. |
inderdaad (y)
|
Wat voor kleur jurk, wat voor model, wat voor schoenen, hoe zit je haar, hoe zit je make-up, dat moet je toch allemaal mee in overweging nemen. Misschien is een lichtroze panty wel het leukst of een groene. En mocht je per sé voor huidskleur gaan, neem dan een glanspanty.
|
Ik vind zwart mooier.
|
Citaat:
Dan mag jij me vertellen waar ik een mooie huidskleurige panty kan kopen ;) |
Als je een huidskleurige panty neemt neem dan een dunne en kijk van te voren welke kleur goed bij je huid past (eventueel naar een goede winkel gaan en je laten informeren).
|
Bij de v&d hebben ze goede pantys. (y)
Betaal je meer, maar dan kan je hem ook meer dan een uur aan, zonder dat er een ladder in zit ;) |
Citaat:
dan zeg ik. een zwarte panty. |
zwart
|
Zwart, met een naad aan de achterkant (y)
|
Ik weet niet wat voor jurk je hebt.. maar je kunt toch ook zo'n zwarte panty met patroontjes ofzo nemen.
|
huidskleurig
|
rood?
|
Citaat:
Voor mij is dat btw gewoon eentje van de Hema, naturfarben :D , het is wel een hele dunne dus vaker dan 1 x kan ik ze nooit aan eigenlijk... Succes! Als je een zwarte jurk hebt zou ik zeker geen zwarte panty nemen, dan wordt het zo ehh doorlopend zwart. Niet mooi vind ik... |
Misschien is het juist wel leuk om een panty te nemen in een hele (felle) contrasterende kleur. Felgroen (turquoise (?)) of blauw bijvoorbeeld.
Niet echt netjes, maar aangezien het toch geen officieel gala is zoals jij zegt, kan dat best. |
Citaat:
|
Netpanties, die zijn helemaal hot toch tegenwoordig , hihi?
|
Citaat:
Jij weet what's up :)(y). |
Citaat:
Heee... die had ik een half jaar geleden.. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn jurk is zwart, heb er puntschoenen met naaldhakje onder, steek m´n haar op.
|
Citaat:
Helemaal mee eens (y) , een huidskleurige panty is meer iets voor oma's. vind ik persoonlijk niet staan bij jonge mensen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga nog steeds voor de zwarte, maarja. Whatever :confused: |
Citaat:
Het heeft natuurlijk ook met de situatie te maken, een nette jurk bij een gala, moet je naar mijn mening geen zwarte panty bij dragen. Bij korte rokjes e.d. kan het wel natuurlijk, maar dan ook weer niet als het heel netjes moet zijn. |
Waarom koop je niet beide (als ze niet te duur zijn) en kijk je voor de spiegel wat jij mooier vindt staan. :)
|
als je een zwarte jurk hebt en je hebt een (vrij) bleke huid. Dan is een donkerbruine panty mooier dan zwart! Lijk je minder bleek in dan :)
--> ooit als tip van een verkoper gehad ;) Huidskleurige panties vind ik overigens echt ontzettend lelijk. Ziet er vaak zo barbie uit (n) |
of gewoon geen panty natuurlijk..
|
Citaat:
anders voor als het echt koud is, ze hebben nu ook iets wat een kruising tussen een maillot en panty lijkt te zijn, meer een panty die extra dik is, maar lang niet zo grof als een maillot. zitten lekker warm al shet heel erg koud is. |
niet huidskleurig, die zijn vreselijk
|
ik zou van die v&d teensokken aandoen met heel veel gekleurde strepen... :evil: :p
|
zwart
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |