![]() |
Vraagje over anale seks -> klaarkomen
Mijn vriend en ik hebben het gisteren voor het eerst 'echt' anaal gedaan. Was allemaal heel lekker en zo;), maar nu mijn vraag: kan het kwaad als hij 'daarbinnen' klaarkomt? Ik bedoel met het sperma en zo? Zwemt dat ergens heen of loopt alles er gewoon uit? Want nu moesten we het afkappen, en da's natuurlijk niet zo tof.
|
Geen ervaring met dat mn vriend klaarkomt tijdens anale seks, maar het lijkt mij geen probleem. Volgens mij loopt het er inderdaad gewoon uit :D
Have fun, Appel |
Kan geen kwaad, tis alleen een beetje smerig idee/gevoel misschien :)
|
Citaat:
|
Citaat:
is t niet schoon dan? |
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat ik wel het idee heb dat het een beetje laxerend werkt, achteraf. (nee, niet meteen, een paar uur later) Maar dat zou natuurlijk ook door de beweging kunnen komen, dat weet ik niet zeker. Als je na afloop even naar het toilet rent, ben je het meeste sperma al kwijt. Wat er achterblijft zal echt niets beschadigen van binnen.
Jij anaal, met die enorme vriend van jou? Oei, dat was even doorbijten zeker? |
Kan totaal geen kwaat.
Maar je moet doen wat je zelf wilt. |
Ach, het is niet giftig ofzo :p dus het zal je gezondheid niet in gevaar brengen. (ok het is vast overbodig om te zeggen, maar toch: je kan zo wel een soa overdragen (maar dat zal wel niet echt een probleem zijn aangezien jullie al langer hebben), maar je kan zeker niet zwanger worden :p )
En wat betreft het gevoel, ik heb (gelukkig) geen idee. Gewoon een kwestie van uitproberen natuurlijk. Ik kan me wel voorstellen dat er wat mee kan komen als het eruitloopt (wat niet heel makkelijk zal gebeuren volgens mij). Voor de zekerheid kan je jezelf van te voren schoonmaken, op zich niet heel smakelijk, maar wel frisser. Of je kan natuurlijk na afloop naar de WC gaan en het 'eruit persen'. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar nu waren we achterlangs bezig, en op een gegeven moment gleed 'ie er per ongeluk een stukje in en dat ging zowaar goed. Af en toe deed het wel pijn, maar de spanning overheerste. |
Tzal wel geen kwaad kunnen dat klaarkomen. Maar het hele gebeuren van anale sex is not my style :D .
|
Nou meid, gefeliciteerd dan met je anale ontmaagding. Volgende keer er allebei van klaarkomen, en dan ga je echt door voor de koelkast!
|
ik zou wel een beetje uitkijke hoor! want dat sperma kan wel rond je anus (ahum) gaan zitte en vervolgens je vagina inzwemme...klinkt raar maar tis wel waar hoor!
|
Ik was een keer een meid anaal aan het nemen en toen ik klaar was heeft meteen een vriend van me haar anaal genomen en toen ik weer. Als je gewoon doorgaat blijft het er heus wel inzitten hoor!
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk dat je de kans daarop met een beetje elementaire hygiène en voorzichtigheid wel tot 0% kunt terugbrengen. ;) |
geen probleem. je schijt de kwak gewoon weer uit? What's the problem? Je kunt dr ook niet zwanger van worden.
|
Citaat:
|
gewoon klaarkomen ! wat is de dealio ?
|
Spermacellen zijn wel een dag of drie nog in leven hoor! Mijn ervaring is dat het er meestal niet uitloopt, omdat na de daad je anus zich wel weer stevig afsluit. Maar toch kan je beter anale seks hebben met een rubbertje erom, er blijven hoe dan ook veel bacterien achter in de endeldarm die voor infecties aan de penis kunnen zorgen als er bijvoorbeeld bacterien in de plasbuis komen.
Verder vind ik een condoom plezieriger omdat die gladder van vorm is, dan glijd ie wat makkelijker naar binnen. :) Ik ga eigenlijk voor anale seks wel mijn endeldarm even legen, ik voel me anders wat oncomfortabel. De angst of het daarbinnen vies is, heb ik me over heen gezet, mijn vriend heeft er geen problemen mee, dus waarom zou ik dan.. |
idd lijkt na een tijdje laxerend te werken dat heb ik tenminste een aantal keren gehad :bloos:
maar dat heb ik er dan wel ff voor over :P |
Citaat:
|
kan gewoon erin maar als het eruit loopt vind ik het net lijken of je enorm aan de dunne bent ofzo en dat uit je kont loopt :s iew
|
hoezo uppen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |