![]() |
Musicals in Ahoy
Wie gaan er allemaal heen?
Ik heb al kaartjes voor 5 juni op rij 7! :D:D:D Khad een uitnodiging gekregen dus kon ik voor de landelijke kaartverkoop al kaarten bestellen! :cool: (y) |
Ik ben vorig jaar geweest en vond t wel leuk maar niet genoeg voor een tweede keer.
|
Ik kan er misschien werken voor school (vrije studiepunten :D). Ben niet helemaal into de musicals. Maar het lijkt me toch best leuk om een keer te zien.
|
Is dat niet dat ze allemaal stukjes/liedjes uit een boel musicals doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja, ik heb hem iig ook, maar ik weet nog niet of ik ga. Ik vind het een stom thema. Wil gewoon liedjes uit Musicals die hier draaien, net als de vorige MIA. Geen buitenlandse musicals dus, want daar heb ik toch vrij weinig mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Musicals in Ahoy
Wie gaat er ngo meer naar musicals in ahoy of is er al geweest? Ik ga donderdagavond, en ben benieuwd wat me te wachten staat....
Ervaringen? grtjs. |
Twee topics samengevoegd, aangezien veel mensen in een (oud) topic al hadden aangegeven of zij zouden gaan of niet. En aangezien dat bij de vraagstelling zat vond ik toch wel dat ie geupt mocht worden
|
BEDANKT!
Ik hoop op stukjes uit de driemusketiers, want hier ben ik geweest...Verder ach, vind ik het sowieso wel leuk dus heb ik er gigazin in :) Grtjs. |
Ik ben btw vorig jaar geweest. Toen was het echt super leuk, want echt alle musicals van de afgelopen 10 jaar kwamen wel langs. Vorig jaar was er alleen geen thema en zoals je kon lezen hier boven stond het thema van dit jaar mij nogal tegen. Daarom ga ik niet (+ dat het veel geld kost natuurlijk)
|
Citaat:
Gewoon voor de gein....maar lieve mamma ging er serieus op in :D Grtjs. |
Citaat:
|
Hmm das waar. Maar vaak hebben musicals in sommige maanden acties van 'twee halen één betalen.'
Bovendien kun je naar 'Hair' tegen inlevering van Airmails.... Wilde wij ook nog wel doen. 'Hair' trekt me niet zo, maar als het 'gratis' is, ik ben niet voor niets een nederlander! :p Grtjs. |
VERDOMME! Ik zou gaan, ben ik helemaal ziek geworden. Is mamma weg, met iemand anders, gaat het weer een beetje beter....waarom kon dat net niet??????????
:( |
Ik ben geweest en het was echt geweeeeldig!! Maar Ieke je zeurt wel de hele tijd van 'welke musicals doen ze'' maar zoals je hebt kunnen lezen is het thema ''musical meets movie'' dus ze deden liedjes uit films!!
|
Citaat:
Maar fijn dat jij even duidelijk maakt dat ze dus liedjes uit films doen. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |