![]() |
Boondock saints
Boondock saints
Woensdag 4 februari op Veronica van 22:00 tot 23:50 Ik vind hem cool. Eigenlijk ook zo'n film die iedereen minstens 1 keer gezien moet hebben :) . Weet iemand trouwens hoe het met het vervolg op deze film zit, wordt dat wat, of wordt dat niks? Ik hoorde dat Willem Dafoe daar niet meer in zou zitten. |
die ga ik kijken! als ik het niet vergeet ;)
heb die heel lang geleden gezien.. en vond hem heel vet.. geen idee meer waar ie over gaat :p |
die wil ik ook zien :)
|
Das een vette toffe film gewoon! Ik ga kijken. en opnemen..
|
De cover vind ik wat flauwtjes, maar ik zal me eraan wagen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Serieus een aanrader, misschien niet de beste film ooit, maar wel anderhalf uur genieten en dan nog even nagenieten van de film. (y) |
Is dat niet zo'n film als Snatch????? Ga hem in ieder wel kijken/opnemen.
|
zeker f fkijken
|
Vond hem niet zo heel denderend. Mij iets te gelikt concept en uitwerking. Het wordt allemaal heel stijlvol in beeld gebracht, maar ik kon niet echt meeleven met de zwaargelovige hoofdpersonages en hun bijbelgeblaat. De film voelde meer aan als een lange scene a la Samuel L. Jackson's "Ezechiel 25:17" optreden in Pulp Fiction, gecombineerd met veel over the top actie. Plotmatig was het verder ook niet echt interessant. Willem Dafoe heeft wel een coole rol, overigens...
|
Peperkorrel heeft gelijk, het is overduidelijk dat ze goed naar pulp fiction gekeken hebben. Het verhaal is niet geweldig, de dialogen zijn niet zo cool als in Pulp Fiction maar hij heeft wel een superstrak begin :D
|
erg vette film ja
|
Ben het met Peperkorrel eens, muv van het Pulp Fiction gedeelte. Maar wel het kijken waard verder.
|
Ik heb hem al heel lang op video en vind het echt een super film :cool:
|
Gave film!
ik ga zeker kijken! |
Pulp Fiction?? :s ik zie niet in hoe eigenlijk... het gaat om 2 jongens die eigenlijk helemaal geen criminelen zijn... het gaat niet om drugs of een koffertje... in pulp fiction komt geen 1 vader voor... en in Pulp Fiction is er niet echt sprake van een wraakactie ofzo... de actiescenes in Pulp Fiction zijn heel anders... en Boondock Saints gaat meer over de shootouts waarbij het in Pulp Fiction gaat om de verschillende verhaallijnen...
ook deed Ezekiël gedoe deed hij gewoon omdat hij het stoer vond om te zeggen voordat hij iemand doodschoot, en later bedacht hij dat hij mensen moest gaan "herden" terwijl de Boondock Saints mensen straffen... zelfs de flashbacks zijn anders... in Pulp Fiction verspringt de tijd gewoon van verhaal naar verhaal... in Boondock Saints zijn het flash backs... maar ja, misschien heb ik het mis :p Het is wel een heel vette film :cool: . Ik moet ook ergens zo een jas zien te kopen :cool: . |
Vermakelijk debuut. Wel erg style over substance. Hier een vervolg maken lijkt me wel wat geforceerd.
|
Citaat:
Maar de term Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
Ik ben ook wel benieuwd naar het vervolg, ik vond het net zo'n goed einde bij deel 1. |
wow, echt n geweldige film dit.....
|
Topfilm. Heb 'm nu, met vanavond meegeteld, 3 keer gezien. Vette film.
Die scene in de rechtszaal is geniaal. |
Zó elite, zo'n afgeknalt stuk kat bloederig uiteengespat tegen de muur..: Fuck! I've killed the fuckin' cat! :D
|
Citaat:
|
:D haha het gaat helemaal tever als er alleen wat prut nog op de muur zit en die vraagt:"is he dead?" (y) :cool:
heel gave film dit |
Citaat:
willem dafoe :cool: |
Super film al vele keren gezien en dit maal eindelijk op weten te nemen. (y)
|
hij is vermakelijk en dafoe zet een vette rol neer.. Alleen hij wordt zo overschat, het komt niet in de buurt van pulp fiction bijvoorbeeld..
maar toch wel leuk hoe ze al die andere actiefilmpjes op de hak nemen.. En vooral dat jezusfiguur, rocco ofzo, is :cool:, net als die cameo van ron jeremy :D |
Citaat:
|
Citaat:
dat ha ik niet eens gezien... :cool: |
is die filmpje ook nog een keer op de herhalingennet want ik ken die filmpje niet en volgens peter was het een hele goeie film die heel leerzaam is
sorry voor mn offtopic gedrag |
"WHAT COLOUR WAS IT, bitch?"
:cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |