![]() |
Koosnaampjes
Ja wie weer er zoveel mogelijk op te noemen? Ik gebruik vaak: Poedeliewoepsie, suikerbipsje, mijn blonde honing, en uiteraard schatje en zo. Maar goed wie kent er nog meer?
|
liefje
die gebruiken we wel eens en lief maar ik wordt toch bij voorkeur Sarah genoemd of Saar, of zo af en toe Saartje. |
koosnaampjes moeten vooral een beetje 'normaal' zijn vind ik.
Dus afkortingen van je eigen naam en anders inderdaad zoeits als lief... |
ik vind dat ze zelf moeten verzonnen zijn ze hoeven niet altijd lief te zijn zo heb ik voor men vriend: liefe lama en kiwi... zit allebij een verhaal agter en dat is leuk
maar gewoon zen naam wil ik ook wel is gebruiken |
persoonlijke koosnaampjes zijn het leukst.
dus die voor jou zijn 'gemaakt' zo ben ik : 'mup' en ik voel me ook echt een mup soms. terwijl anderen niet kunnen begrijpen wat onze definitie van een mup is. -vaag- edit: eigenlijk bedoel ik niet die voor jou zijn gemaakt, maar die gewoon zijn ontstaan. niet bedacht ofzo. |
Tja koosnaampjes zijn ok zolang ze een beetje origineel zijn. Mijn vriend noemt mij vaak kakkerlak :p. Af en toe liefje zeggen is ok maar niet de hele tijd, liefje dit, schatje dat :nono: !
|
lieverd of in smsjes soms lief engeltje van me enz :)
|
liefie....tijgertje....honnepon....engeltje...stoeipoesje....
|
ugh... slijmerige koosnaampjes zijn erg...
nah, naamsverbasteringen of de gebruikelijke dingen als lievie ofzo... verder... no thanx |
Citaat:
|
Ik gebruik konijntje (de variant: knuffelkonijntje), wezeltje, snaakie, knuffeltje, fuzzy of hoer en slet. (Maar dit zijn de algemene koosnaampjes die ik voor iedereen die ik lief vind gebruik.)
Verder is er geen partner voor wie ik special troetelnaampjes heb. hè, Woutie... ;) :evil: |
Koosnaampjes zijn pas leuk als alleen jij en je vriend(in) de achtergronden ervan kennen :D Noem mijn vriend dan ook altijd heel schattig pluisje :bloos: Vindt ie wel leuk denk ik :D
|
Ik noem mn vriend meestal lieverd of schatje, soms tijger.
en hij noemt me meestal lekker ding.. afgezaagt he.. |
ik vind 'hee meisje' en zo erg lief. ik noem hem wel eens lekker ding, of ik gebruik andere 'naamsverbasteringen' (wat een woord..)
|
Mn ex noemde me een keer zijn teddybeertje.. fijn :rolleyes:
|
Citaat:
|
Mijn vriend noemt mij Bee en ik noem hem Dee. :)
|
Liefie en meisie tegenover knuffel en jochie. Elkaar gewoon bij naam noemen doen we natuurlijk ook vaak zat :)
|
Ik noem 'm vaak Miepie en beest(je)..
Ik bedenk veel vaker vreemde koosnaampjes, ook voor m'n hond enzo. Hij noemt me (pluize)muisje. |
Aapje en ik ben schaapje. Maar daar zit bij allebei een verhaal achter. En we gebruiken het eigenlijk zelden, alleen als we melig zijn enzo :D
|
hehe umm...
sukkel (als ik de teklefoon opneem zeg ik altijd: he sukkel, wat net zoveel betekent als he schat. dan kijkt iedereen me zo aan van: wat ben jij gemeen zeg :).) schatje lekker ding stinkerd spekje kwal |
Ik schijn gewoon standaard de teddybeer te zijn.....(:|)
En verder roep ik gewoon net wat er in me opkomt. |
schatje
zoethoutje lekker ding mij noemt ie schatje meiske rianneke skattie scheetje maar eerlijk gezegd ben ik wel blij dat ie t niet teveel doet, hmm k krijg er altijd zown klef gevoel van.. |
Lieverdje, knapperdje, gekkerdje :o
|
De enige waar ik mee strooide was: Curly.
(Hij had krullen... Die heeft ie nog steeds...) :D |
ik word elvje genoemd :)
|
Citaat:
|
Sjoeke, schatje, (knuffel)prins(es)je...
|
Hij noemt mij wel eens ijsbeertje, zit een verhaal achter.
|
- Lieffie
- Lieverd - Schatje - Poekie - Poekiepoesje (lang verhaal :D ) - Schiefje (had me een keer "versproken"; wilde schatje en liefje tegelijk zeggen, toen kwam er dit uit, en sindsdien zeg ik het vaak) - Lekker ding - Knapperd Hij tegen mij: - Lieverd - Schatje - Lieffie - Moppie (echt te erg) - Prinsesje - Lekker ding - En soms wel eens voor de gein dingen als Mokkel en chica, alleen omdat hij weet dat ik dat echt te erg vind :D |
:D :D toekeltje!! :D :D
echt waar :eek: |
Droppie, snopje (droppje en snoepje per ongeluk gemixt), laivie, laiverd, lieffie, meisje, popje, poepie, dat was het wel zo'n beetje...
|
Liefje, Frans, mannetje... mja, dat zijn ze nu wel zo'n beetje..
Hij noemt mij: Liefje, Muis, vrouwtje... |
liefje,schatje, dropje en knoem hem vaak wollie..
ghehe:D |
liefje, lieverdje, sterretje, belle
(gebruik ik voor haar) |
Een beetje mijn creativiteit benutten om jouw vriendje/vriendinnetje te behartigen he? ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |