![]() |
Photosoepje (exit)
Hey mensen,
Na wat gekloot een leuk resultaat. graag jullie mening. Koen en Jeroen Phoenix en JeDeGo Klik hier voor het design! |
de button zelf is niet mooi (en past er niet bij), het raster is niet echt mooi toegepast en dan blauwe is wel aardig an sich.
|
Kan er niet echt warm van worden.
|
Citaat:
|
seen it a 1000 times before
+ het woord 'photosoepje'... waarom zeggen mensen dat toch? :s |
Citaat:
|
saai
|
Citaat:
Ik vind het een beetje, simpel en saai gemaakt. Maar dat komt ook omdat ik deze dingen nooit echt mooi vind... |
kom maar over een jaar terug als je dan nog photoshopt.
|
Lelijk, en als je dat zelf al niet eens ziet kan je ook maar beter stoppen met oefenen.
|
totaal geen origineel effect maar nog lelijk ook :p
|
Het is inderdaad verschrikkelijk. Maar iedereen moet ergens beginnen. Blijf gewoon verdergaan, maar probeer buiten de beperkingen van tutorials te leren werken. Het zijn meestal leuke effectjes en bedoeld om het de verschillende technieken van Photoshop door te krijgen, maar zó vaak gedaan dat het verre van interessant is.
|
Citaat:
hmm, een interessante gedachte. :) |
Citaat:
|
doet me niets?
|
hmmm nogal euhm cliché. Leuk gedaan hoor, maar het zou leuk zijn als je met iets echt vernieuwends komt, maar ga vooral zo door:D!
|
die kleur orange is gewoon hardstikke kut uitgekozen
en voor de rest gewoon perfect. Heerlijk zo'n exit-plaatje. Ik zou hem zo op de deur van mijn kamer willen plakken (of op mijn kont, zoals mister bean) . MAar dat orange dat kan toch echt niet (dan verdient mijn kont zelfs beter) :o |
Niet zo mooi...
Meergronden? :) |
ik zie een deel van een veels te bekende tutorial erin ;p
|
Citaat:
of fotosoep.. :/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik moet altijd heel hard lachen als ik ergens fotosoep zie staan
|