![]() |
Toelatingseisen tot de colloquium doctum
hallo,
ik wilde graag psychologie studeren en zag dat er een andere weg is om op de universiteit te komen wanneer je geen vwo of hbo opleiding/propedeuse hebt. Er zijn Toelatingseisen tot de colloquium doctum http://web.eur.nl/fsw/studiegids/psy...en/toelating1/ ik vroeg mij af wie dit nog meer hebben gedaan, en hoe het in zijn werk gaat? |
De titel klopt niet echt met waar het topic over gaat?
|
De link die je geeft, geeft toch genoeg informatie over hoe het precies in z'n werk gaat?
Wat wil je er verder van weten dan? |
Citaat:
|
Ik dacht dat je in elk geval 21 moet zijn. Je krijgt dan een soort van test om te kijken of je kennis op VWO-niveau hebt.
|
Citaat:
|
Ik heb er een tijdje geleden een topic over geopend, kwamen niet veel reacties op.
Je krijgt van de universiteit heel uitgebreid informatie over wat je precies moet voorbereiden (welke vakken, welke boeken, hoofdstukken enz). Als je dat netjes doet (kost best wat tijd naar mijn idee), kan er weinig misgaan. Je kunt mailen met de universiteit, ik kreeg heel nuttige reacties vanuit univ.Leiden. Ik heb besloten om toch eerst HBO prpedeuse te gaan halen. Heel veel succes! |
Je moet idd 21 zijn op het moment dat je aan het QD deelneemt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |