![]() |
[tekening] Hellboy
Ik heb een paar schetsen gemaakt van een stripfiguur genaam Hellboy want ik ga een stripverhaal van 6 pagina's tekenen van hem en daarvoor moet ik eerst weten hoe hem te tekenen. Dus ik heb plaatjes gezocht op internet en dit is wat ik heb gemaakt:
http://home.planet.nl/~kazem034/files/hellboy.jpg Reacties zijn welkom |
Nice, voeten kunnen werk gebruiken tho @_@
Verder zeer netjes. Hmm als ik zo kijk loopt zn linkerarm wel hel krom, je ziet dattie naar voren gaat maar dan maaktie ineens een rare draai naar de zijkant en het geweer is helemaal zijaanzicht. |
Cool... ik vindt um wel eng :o
Maaruh kloppen die benen wel helemaal? Vindt ze een beetje kort, en die voeten. Maar dat kan ook aan mij liggen. |
Je kunt denk ik ook beter wat minder schaduw op zijn borstspieren laten vallen. Zijn voeten lijkn idd ook wat te plat.
Zijn linkeronderarm lijkt wat kort en zijn rechterbovenarm iets te dun als ik naar zijn torso kijk. Neem mijn kritiek echter niet te veel ten harte, want ik kan zelf voor geen meter tekenen, dus zal mijn commentaar wel niet altijd kloppen :) |
zijn handen verschillen, komt dat door die handschoen?
|
Citaat:
|
Cool, met name de 3 portretjes eromheen. Ik ben niet zo weg van de lichaamsbouw en -proporties, maar dat ligt meer aan hoe het originele character er uit ziet. :)
|
Stoer (y) De hele zwarte versie vind ik echt minder.
|
Captain N: heb niet echt goede plaatjes kunnen vinden van de zijn hoeven. Volgens mij moeten ze niet eens zwart zijn. Ik weet het niet. Verder heb je wel gelijk als het om zijn arm gaat. Ik zou het nog kunnen veranderen maar deze tekening boeit eigenlijk niet zo.
ShaHh: de benen zijn korter dan dat van een mens, en hij heeft niet echt voeten, eerder hoeven. Morridin: minder schaduw, is minder gespierd en ik denk dat zijn borst goed gespierd zijn zo. Ik geef je gelijk over zijn armen. Ik had niet eens opgemerkt dat zijn linkerbovenarm te kort was. Je commentaar is dus wel bruikbaar. :) JaJ: ja, ook is zijn rechterarm een stuk gespierder, maar dat is hier niet te zien. Wishmaster: ja, zijn handschoen kan wel wat groter. glad you like Allemaal bedankt voor de reacties. :) |
Citaat:
|
dope (y) vooral dat geinkte portret, en ja als die benen zo horen heb ik geen opmerkingen, vind de buik enzo mooi getekend en natuurlijk het gezicht zelf! :)
|
Stoer (y) (y)
|
Citaat:
|
WTF is dat voor revolver? :D
|
tis niet echt een 'boy'
|
it looks like a big monkey... :|
|
Gaaf ik wacht met smart op de strip die je gaat maken..... (y)
|
zeer gaaf getekend! (y)
|
lifeafterdeath: een hele grote. Ik heb hem niet helemaal getekend zoals ie hoort. Maar nu heb ik goede plaatjes ervan, dus de volgende keer klopt ie wel.
walter: nee, dat was mij ook al opgevallen. firelizzard: ok cool bedankt voor alle reacties |
Je gaat die strip toch wel posten wanneer ie af is neem ik aan? ;)
|
Sure as hell doesn't look like a boy tho...
|
Ik vind helleman echt geil spinneman :)
Alleen die voeten zijn slecht. Maar de rest is ubervet :) |
Morridin: uiteraard
David: bedankt, en die voeten kloppen niet helemaal ben ik achtergekomen. |
Scary! Maar idd die voeten :nono:
|
Ah ik vat um al, tis een duivel, dus staat op van die geitenpoten (net als Phiul in Hercules) alleen zijn hier alleen de hoeven overgebleven. Tog?
|
Phew man! Dat ziet er weer wonderschoon uit (Y)
Maarruhm, toch ff wat krits: De ink vink wat minder, omdat het net is alsof ie een dikke snor heeft ofzo... Nouja, verder ken ik die dude nie zo, dus kweetnie offie erg goed lijkt, maar gezien de andere crits en jouw eerdere werk heb ik daar het volste vertrouwen in... Dussuh, puike poep wederom! En wel die strip posten hè, als ie af is... |
heel erg mooi, maar klopt de staart wel? ik zie tussen zijn benen wel een wit randje, maar dat geeft niet zo heel duidelijk de straat weer. misschien moet je die wat lichter maken? maar verder is ie fantastisch
|
ik vind de benen wat te klein t.o.v. de torso
en idd de voeten zijn wat raar en die zwarte versie vind ik juist heel mooi en die twee koppen naast dat lichaam heel mooi ( vraagje wat zijn die dingen op zijn kop, ziet er wat raar uit ) |
volgens mij afgezaagde horens? of misschien een duikbril.. :)
|
Wow tof monster man!
brute aap..... alleen die poten heb ik ook wat moeite mee, en die ogen, zouden die niet mooier zijn als ze juister donkerder waren dan de rest van het gezicht? voor de rest; ik kijk vol belangstelling uit naar je strip |
ShaHh: ja zoiets.
Nijpjes: bedankt en die strip komt er z.s.m. aan. grandmommy: bedankt. die staart, hmm, ja je hebt gelijk. Als ik daar stukjes wit laat, wordt het vast een stuk duidelijker. laughing_man: die benen zijn idd te klein maar dat hoort zo. Dat heb ik ook niet verzonnen. En die dingen op zijn kop zijn (afgezaagde?) horens. Ik heb wel plaatjes gezien waarop je volledig waren maar normaal zien ze er zo uit. Rik de Kikker: ogen donkerder? Hij heeft al wallen onder zijn ogen en zijn ogen zijn wit. Weet niet hoe ik ze donkerder moet maken. bedankt voor jullie reacties :) |
|
hmm, ik zie een kruisje
|
nu dit topic toch geupload is. Iemand heeft deze schets ingekleurd voor me:
http://home.planet.nl/~kazem034/files/hellboy11.jpg |
Cool ingekleurd, alleen loopt bij die linksboven het rood op een niet zo'n mooie manier weg :s
|
ik vind hem te rood....
en eigenlijk vind ik hem ook wel heel erg mean |
morridin: ja joh, het gaat meer om het gezicht.
funkypunk: dat hoort allebei zo :) |
Het gezicht is mooi gekleurd, daarom moest ik iets anders vinden om commentaar op te geven :P
Mja, de tanden zijn wel erg tandpasta reclame achtig ;) |
"Hellboy fuckin' fingered me!"
sorry alleen voor Haggard!-kenners Cool getekend, alleen vind ik de beentjes een beetje iel uitkomen. |
jee wat een kop:D echt koel(y) vet getekend..die benen zouden wat groter moeten zijn, ziet er een btje vreemd uit maar goed dat hoort dus:) ingekleurd ziet ie er ook vet uit, zeker met dat blauwachtige licht van opzij. Maar hoe zit het met die staart, door de jas heen ofzo;o want nu gaat ie nergens heen zeg maar..
|
Waar blijven je panels eigenlijk :cool:
|
scala: die staart gaat zeg maar onder de jas door, naar achter.
eigenlijk had ik hem beter via de achterkant naar buiten moeten laten komen nu je het zegt, maar ja. capitain n: uhm, dat duurt nog wel een tijdje. Druk met school (onvoldoendes :mad: ) en het script is een beetje gaar eigenlijk. Dan vindt Hellboy, Sherlock HOlmes in een kist en gaan ze samen naar de macdonalds om via een geheime ingang honderden vampiers af te maken. Nogal geweldadig ook allemaal. Dus ik weet niet of ik het nog ga doen. |
Dude, die wil ik lezen :D
|
de revolver is iets te blauw, zou denk ik leuker zijn als ie wat grijzer was, verder is die egt helemaal goed
hoe mooi kan je ook tekenen egt!! :D |
Ik zag laatst iemand op een forum die met een avatar van deze tekening rondliep... Was ook vaag om te zien...
|
Wat een commentaren...over perfectionistisch gesproken
|
Citaat:
Vragen om reacties, weten wat er eventueel beter zou kunnen. Ziet er goed uit trouwens, toevallig een beetje geinspireerd doorThe Blademaster uit Warcraft III ? http://http://www.blizzard.com/image...master-mid.jpg Beetje scheve foto, maar er is zeker gelijkenis volgens mij. In ieder geval, het enige wat je idd zou kunnen verbeteren zijn de benen, die kloppen totaal niet in verhouding met het lichaam, heb ik ook altijd last van :( |
hij had de character niet verzonnen maar nagemaakt en die benen horen zo. je had het topic ff moeten doorlezen
|
Fucking... !!!!!!! leest er dan helemaal niemand wat er in een thread staat? word er zo gestoort van als mensen onnodige dingen 10 keer herhalen, die vaak zelfs al worden uitgelegt in de eerste post..
|
@ spinnenman:
respect man, je tekend kei gaaf, ik zou je graag beter leren kenne, van jou kan ik nog veel leren... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04. |