![]() |
Software om tv mee te kunnen kijken
dag mensen
ik heb een tv-kaart in mijn pc. en ik heb de antennekabel erop aangesloten. Ik heb ook een programma om te kijken, maar ik vroeg mij af of er niet een alternatief is. Kunnen jullie mij aan namen helpen van software waarmee je tv kan kijken? zou fijn zijn... |
dat zit meestal bij de hardware (de tv kaart dus)
dat was hier anders wel het geval :| |
WinFast PVR :)
|
Ik heb ook wel goede software gekregen bij mijn kaart, maar ik wilde kijken wat er nog meer voor handen is.
Hoe heet dat soort software eigenlijk? (het genre dus, net zoals je tekstverwerkers, spreadsheads, mp3 spelers etc hebt.) |
kweet het niet cker maar ik denk in de richting van pctv (kan ook een merk zijn hoor )
|
Dscaler is simpelweg de beste alternatieve software die je voor je Tv kaart krijgen kan. Onder Windows, that is. Linux kent wat meer keus, dan is 'tvtime' wel een goeie.
|
Citaat:
|
ohw :) lol ik dacht iets van tv-tuners ofzo naja tis idd een mediaplayer...
|
Citaat:
Maar het is uiteindelijk ene Media Player |
Citaat:
want winamp is zeker ook een mediaplayer.. hoewel je deze niet gebruikt om filmpjes en tv te kijke ;) |
Citaat:
Maar het valt dus onder de Groep Media Player, wil niet zeggen dat het alles kan.. |
Citaat:
|
Citaat:
en dat is ZEKER wel een mediaplayer :p |
ik doe t met wel met 5.01 en volgens mij ook al met 2.8 of 2.9 maar kan ook wel zijn dat ik toen de nieuwe versie al had hoor... en jah tis een mediaplayer. daar waren we toch al over uit?
|
Het hangt ook van je kaartje af, maar ik gebruik in ieder geval Fly2000TV -> kun je ook mee opnemen, werkt perfect.
Dscaler doet het bij mij overigens niet (don't know why). |
Citaat:
dat als je op mediaplayer zoekt.. je 1275175107517 results krijgt waar je hoogstwaarschijnlijk nix mee kan :) |
Citaat:
Dscaler wilde bij mij ook niet helemaal lukken. Ik weet niet precies waarom niet, maar ik kon geen signalen vinden en wist ook niet echt uit te vogelen hoe ik frequenties kon zoeken.... Als iemand dat uit kan leggen.... Groetjes |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33. |