![]() |
Yorin Travel
Zijn er meer mensen die hier naar kijken?
Ik vind het echt geweldig :) Zo'n beetje alles waar ze heen gaan, wil ik ook heen.. Mexico vandaag was zooo gaaf :) Het komt iedere zondag op Yorin, om 20.00 :) Ik vergeet het alleen vaak :( |
Ik vergeet het ook vaak. Reisprogramma's vind ik sowieso leuk om naar te kijken. Maar Chris Zegers maakt het nog leuker :o
|
kijk het ook zo vaak mogelijk, meestal vind ik reisprogramma's niet veel aan, maar Yorin Travel is gewoon ge-wel-dig
had ook bijna alle antwoorden goed bij de Yorin Travel quiz op hun website :o |
yep :). Idd een erg leuk programma. Ik vond Floortje in Cambodja ook erg leuk.
Maar ik heb ook Tom Rhodes er wel eens in gezien, alleen de laatste tijd niet meer. Iemand enig idee waar hij gebleven is? |
ja, ik vind het wel leuk (y)
en dat belgische? meisje heeft een leuk accent als ze engels praat |
damn, ik kan daar niet te lang naar kijken anders krijg ik te veel zin om op vakantie te gaan :)
|
Stijlvol programma, goede tips,leuke exotische plaatsen, prettig om naar te kijken. :cool: (y)
|
Tom Rhodes vond ik heel vervelend.
&Chris vertelt altijd van die heerlijk zinloze dingen, maar dat vergeven we hem natuurlijk. En hij verdedigt zijn roze onderbroek. <3 |
ik vind het eigenlijk vooral leuk met Chris :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht Lotte ofzo.
|
Zeer leuk programma! Ik kijk het bijna elke week wel :)
Alleen ik vind het zo vaag: waarom wordt het mede-gepresenteerd door een Amerikaan en een Belg?? |
Dat is Lotte Verlack
heeft af en toe ook zeer leuke belgische uitspraken :) |
Citaat:
|
Citaat:
Maarruh ik heb Tom Rhodes nog nooit gezien bij Yorin Travel.. |
Citaat:
|
Ik kijk bijna altijd (y) leuk programma,leuke mensen,leuke activiteiten en jah echt zo(y)
|
Citaat:
|
floortje heeft een lekker lichaam !
|
Ja, met Tom Rhodes lijkt me wel leuk. Is fan :cool:
|
Floortje en Chris zijn echt super (y). (naja....floortje doet het toch eigenlijk net iets beter :p) Ik vind het dan heel leuk om te kijken en helemaal niet alsof er allemaal feitjes worden opgenoemd. Ze brengen het allemaal heel enthausiast.
jep, geweldig programma... Alleen het zijn nu toch alleen nog maar herhalingen? Steeds als ik het kijk heb ik het al een keer gezien. Niet dat dat uitmaakt hoor ;) Ik kijk het gerust nog een keer :p :o |
Chris :o
Nee maar ik vind het een super leuk program, ze belichten vaak de zaak van 2 kanten, de luxe maar ook minder luxe dingen en vrij objectief als je het mij vraagt.. En ze brengen het grappig.. naja vooral Chris dan :) |
Citaat:
misschien ga ik ook maar eens bij yorin solliciteren.. |
Het beroep wat zij hebben lijkt me nou echt ideaal. Gratis reizen en leuke dingen doen. Zij hebben echt een droom-baan. :)
|
Citaat:
desalniettemin wil ik stiekem ook hun baantje wel :o |
Citaat:
alleen ik erger me dood aan die kevin masters, die heeft toch ook een programma-onderdeel?(n) |
Citaat:
Tom Rhodes is trouwens wél leuk (Y) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Floortje Dessing is mijn grote voorbeeld zowat!
Ha, ik vind haar zo onwijs gaaf.. Chris Zegers doet het ook heel goed, die andere twee vind ik maar niks. Romeo en Lotte ofzo? (n) We say yes! To floortje.. |
ik wil ook zo'n baan~! :(
|
Ik vind Floortje en Chris ook het leukst :)
Ik heb het niet gezien vandaag, mn vader wilde darten kijken :( |
Citaat:
dat zeg ik. |
als ik dat programma zie wil ik ook op vakantie
vandaag was laos o.a. ook aan de beurt.. erg gaaf hoor |
oh ja echt een geweldig programma(y) lijkt me echt vet om daar nou te werken:) (maar ja achteraan sluiten;o) Ik vergeet et ook wel es te kijken, misschien maar beter want ik krijg er altijd reiskriebels van:P maar verder echt een fijn programma, altijd mooie beelden, handige info en ze presenteren het leuk:) de site is ook erg handig.
|
Dessing-powerrr..
Mjah, vind het wel een van de leukere programma's op tv. Dat zwemmen met die haaien in Mexico was echt koel :) Zap er eigenlijk altijd toevallig langs trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en zaterdag zijn herhalingen, toch? |
Citaat:
voor de tijd; het is 's avonds geloof ik maar je moet maar ff in de gids kijken hoelaat:P |
wauw! Net Nepal!
Dat is al een land waar ik ontzettend graag heen wil, en nu wil ik nog veel meer. Wat was dat superkoel zeg! |
damn, die had ik ook wel willen zien :\
lieten ze ook zien wat er volgende week komt? |
Citaat:
Floortje gaat verder met haar Great Adventure in Palau de rest weet ik niet meer :) oow, op de site staat: 29 februari - Great Adventure: Tom in Peru - You're in Charge: Floortje in Qatar - Best Budget: Lotte in Düsseldorf Tom is toch al eens in Peru geweest? |
Citaat:
|
hm, eigenlijk had ik dat ook best zelf even op kunnen zoeken, maar toch bedankt ;p
Gister vond ik San Fransisco er trouwens verrassend interessant uitzien voor een plek in Amerika (Y). |
Citaat:
ik vergeet het altijd te kijken op zaterdag.. |
Citaat:
|
Ik hou wel van reisprogramma's....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |