![]() |
Wat staat er op jou verlanglijstje voor 2004?
2004 is dan al wel begonnen maar ik denk dat het nog wel kan. Welke games zou jij kopen in 2004 vier?
|
mn examen halen, samenwonen en een verzorgpaard vinden
|
Citaat:
|
Half-Life 2 en als het ff kan (als ie niet tot 2194 wordt uitgesteld) ook B&W 2 :)
|
Citaat:
|
Unreal Tournament 2004
Wartime Command: Eurpe 1939-1945. |
Niets in het bijzonder.
|
Medal of Honor 2 Pacific Assault
Doom 3 Quake 4 Beetje verslaafd aan shooters :) |
World of Warcraft
Fable En misschien nog halo 2 En ik geloof dat het dat wel was... |
BF Vietnam
|
1. Mensen die geen spellingsfouten in hun topictitels maken
2. Fable 3. Final Fantasy X-2 4. Final Fantasy XI 5. Sam & Max 6. Pokemon Colosseum |
Battlefield: Vietnam
Unreal Tournament 2004 Half Life 2 Battle for Middle Earth Black & White 2 Far Cry Joint Operations |
1. Final Fantasy X-2
2. De '.hack//' quadrologie 3. Metal Gear Solid: The Twin Snakes 4. Metal Gear Solid: Snake Eater 5. Xenosaga (hopelijk komtie eindelijk dit jaar...) 6.Way Of The Samurai 2 7. Battlefield Vietnam 8. Final Fantasy XI |
Citaat:
|
Citaat:
Tweede: is dat een variant op The Sims? Derde: :| :s :p |
Citaat:
En ze moeten zowel subbed als dubbed zijn...niet alleen dubbed....de game ook...(wel achterlijk eigelijk...Infection is nog maar $20 in de VS, terwijl wij er strax €67 voor neer moeten leggen...) |
HL2 en Doom 3 :)
|
Citaat:
|
Evil Genius, maar dat wordt eind 2004 en met een beetje pech begin 2005...verder weet ik niks.
|
Victoria. Weliswaar in de meeste streken al uit maar iig iets wat ik nog kopen moet. Ik ben dol op Paradox games.
|
Final Fanatasy: CC :D
|
Citaat:
|
kopen? geen 1..
ik w8 wel op the sims 2 :p singles :p driv3r :D stalker (y)(y) halflife 2 world of warcraft |
pikmin2
mario 128? nah, zal wel 2006 worden. maximo2 resident evil 4 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Half - Life 2
|
Gran turismo 4 (y)
|
half life 2
meer boeit me niet eigenlijk. Voor zeker dat ik die koop trouwens. |
Half-life 2
Halo 2 Fable Sudeki Beyond Good & Evil Battlefield Vietnam (komt ie dit jaar uit?) Alleen van Halo2 en Fable is zeker dat ik ze ga halen, van de rest moet ik eerst review lezen :) |
half life2
Stalker UT2004, voor mod RO omdat er dan waarschijnlijk voertuigen in komen. |
Doom 3.
Final Fantasy Chrystal Chronicles. ..de Nintendo DS. |
Kopen..? Half-Life 2 zou ik kopen denk ik.. verder blijft er weinig over.. Doom3 wil ik wel en Far Cry ook, en Stalker. Maar ik betwijfel of ik die ga kopen, eerst maar eens zien wat voor reviews ze krijgen.
|
Ninja Gaiden op de Xbox
|
Fifa 2004 van het Ek en Fifa 2005
|
ff kijke hoor....
S.T.A.L.K.E.R Fable(deze is in iedergeval zeker) Halo 2(ook in iedergeval zeker) Ninja Gaiden(ook zeker) The Sims 2 Half Life 2 Far Cry Doom 3 |
Fable
Halo2 |
Ik ben wel benieuwd naar MoH: Pacific Assault. En Men of Valor zag er ook wel mooi uit, en volgens mij kwam-ie wel op de pc uit ook.
De rest, dingen als HL2 enzo noem ik niet meer, dat spreekt voor zich. |
Halo 2 :p
|
FF X-2
SC: Ghost Gran Tourismo 4 |
Final Fantasy Crystal Chronicles, Harvest Moon en Metal Gear - The Twin Snakes, alle 3 voor gamcube en alle 3 pre-ordered bij play.com =)
|
Citaat:
Omfg, misschien ook maar ff pre-orderen dan :o. |
Harvest moon rulez, ja? ... Ik blijf erbij dat tot nu toe de SNES versie de coolste was, dus ik ben benieuwd naar die van de cube =P
|
euhm....... ff denken
jah ik weet het. 1: Lord of the creatures 2: World of Warcraft en verder tjah geen id eig. |
The Sims 2
en alles wat er bij Hidden and Dangerous 2 bij gaat komen. |
Een nieuwe PC zodat ik weer spellen kan spelen. En dan wat leuke spellen die met een muis gespeelt worden :).
|
Citaat:
|
Citaat:
Meest gespeelde is uiteraard Chrono Trigger. |
1. Final Fantasy X-2
2. Legacy of Kain: Defiance mja, meer kan ik me effe niet bedenken :o |
Uhmmm mijn lijstje!!
1--> FFX-2 :P:P:P:P.....Hmmmm nog week of zo, februari dus... 2--> FF CC......in MAART 3--> FFXI......vind t nog steeds stom dat je voor online gamen daarbij moet betalen, het is dan ook een online game....Damn, naaistreek voor de FF-fans.....Maar wil m tog hebben!! 4--> Secret of Mana op de GBA.... 5--> nou hier kwak ik wel wat neer..SIMS 2, Halootje 2, verder weet ik ff nie hoor..! Weet wel dat ik mijn verlanglijstje nog erg lang kan maken..!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |