![]() |
Manlijke Hole- fans
Voor zover ik weet uit mijn omgeving (en internet) zijn de meeste Hole fans; vrouw. Maar ik vroeg me af of de muziek die ze maken ook mannen kan aantrekken. Wat denken jullie van Courtney Love en haar muziek?
kom niet aan met 'ja, maar alleen als ze geen pik hebben' of.zo.iets. |
ja, maar alleen als ze geen pik hebben
|
(y)
you're not only funny, but you're very smart too :eek: !!! |
:cool:
sereneus: Ik vind hole best wel aardige muziek hebben, ik heb geloof ik nog ergens een cd'tje van ze liggen achter de kast ofzo. Binnekort misschien maar weer eens checken. |
grappig maar niks meer dan grappig
|
Citaat:
|
Ik vind de mleuk doordat er veel nummers van Nirvana zijn, maar dan dus gecoverd..
Het heeft ook exact dezelfde stijl (in de meeste gevallen). Dat vind ik leuk.. Ik vind alleen die Courtney niks.. |
Ja ik ben wel fan van mannelijke holes :o
|
wat?
|
kutband
|
hole is eigenlijk best wel heel erg vet!
live through this is toch wel het beste album wat de "Grungescene" ooit afgeleverd heeft |
Hole rocks, (Violet)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het wel een goede band , ik heb er 1 album van.
|
Violet en Northern Star vind ik echt vette nummers.
lang niet alles vind ik van Hole leuk, maar de band mag er best zijn! alleen, bestaan ze nog? |
Ik heb er nog ergens een cd van liggen.
|
Haha.
Wat leuk hoe vooroordelen bevestigd worden.. Hoe zou het komen? Mannen voelen zich waarschijnlijk geintimideerd... :D :D :D |
zucht
maar is wel grappig soms |
Citaat:
|
heb album waar onder andere Celebrity Skin (zo heette dat toch...?) en Malibu op staan. Celebrity Skin vind ik een érg prettig nummer, maar voor de rest ben ik niet zo onder de indruk van Hole
|
Citaat:
|
Celebrity Skin heet die cd ;)
vind Hole erg vet, maar hou persoonlijk toch meer van Nirvana jah ik weet dat het muzikaal niet veel bijzonders is, als is muzikaal interessante muziek wil luisteren luister ik wel Tool of Beatles ofzo, het gaat mij om de emoties die zo heerlijk in die muziek verwerkt zitten |
Ik ken alleen Violet.
Wel aardig opzich. |
Live Trough This. Vette CD.
|
Citaat:
goh , wat een virtuositeit die beatles ... |
Hole is muzikaal niets waard, daarnaast is courtney een pathetische bitch die in haar pubertijd is blijven steken. laat dat mens in godsnaam een baan gaan zoeken.
|
Citaat:
Hole is muzikaal wel zeker wat waard , het heeft ook een soort van evolutie doorgestaan en is duidelijk beïnvloedt door de grunge. En tjah , hoe de zangeres of band persoonlijk is dat interesseert me geen f*ck , het gaat om de muzikale prestaties. |
Ik noem grunge geen muzikale prestatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm.
Het onderwerp is veranderd.. Back to the male Hole fans..? :D |
Citaat:
|
Ik ken alleen dat heel bekende nummer van Hole, en die is wel okeej :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |