![]() |
het begin {mp3]
hier ff een schetsje wat ik voor een begin van een nummer heb.
dat de violen en de piano strakker kunnen weet ik. het is slechts een schetsje. MAar moet de beat harder? of moet ik accoestische handtrommels erbij doen?? en hoe moet het verder gaan? nog speciale stukjes die leuk hier voor zouden zijn?? andere ideeen?? laat maar weten!!! doetiehet en als die het niet doet misschien deze wel?? doetiehet |
kom dan met je commentaar!! :D
|
Wat een a-ritmisch begin... :|
De akoestische handtrommels maken het nog enigszins uniek, dus hou die er maar in. De beat vind ik saai, en het bouwt zich ook tergend langzaam op. Beetje repititief dus. Maar ik vind dit soort muziek sowieso niet echt bijzonder. Dertien in een dozijn, zeg maar. |
klinkt best ok voor een begin
ik zou cheesy bongo's achterwege laten en wat meer met hihats doen, er zit sowieso bijna geen hoog in je track |
thnx voor het commentaar konflikt daar doe ik iets mee :)
@ noodles: a ritmische computer drum?? wat bedoel je daarmee??? die echo tikjes in het begin of de beat die daarop volgt?? Ik wil die langzame opbouw van de piano erin houden. Het heeft iets van saint germain, beetje lounge. MAar idd daar moet je van houden. Als je van hard-house Teckno houdt (vind ik ook leuk!!) dan is dit niet je style nee hmm... ik wil er ook nog wat speciaals mee doen. maar ik vind t niet echt op iets lijken ofzo eigenlijk.. zo ja op wat?? |
Citaat:
|
Het loopt niet echt gelijk allemaal.
Ik vind de akkoorden een beetje losjes van elkaar, vormt geen geheel: lijkt net of je nog niet lang speelt. Maar toch leuk verzonnen. |
Citaat:
jawel laat ik er juist in. Die zijn niet te begrijpen idd kwa tel. Maar ze worden duidelijk als die beat erin komt. maar dan zitten ze nog niet precies in de tel. Maar vind t wel phat klinken juist maar das maar mening. gelukkig is het mijn liedje :D .. |
Citaat:
LEes erboven staat dat dit slechts een klad versie is. Die violen zijn uberslordig in gespeeld en de piano ook wat ongebonden. lijkt net of je nog niet lang speelt?? wat speel ik dan ?? |
Het pianoloopje is ook niet heel geweldig. Het begin vind ik wel leuk. Niet heel denderend, ik heb wel eens betere dingen van je gehoord.
:) |
Doordat het zo weinig bpm is verwacht je een softe beat ofzo.. Maar nu je er zon "dikke" kick in heb gezet zit je echt te wachten op een of andere fill naar een twee keer zo snelle :P Het klinkt ook wat aritmisch idd omdat het zo sloom is waarschijnlijk (& de piano lijkt wat later te komen)
Zeker hats of alternatief voor dat erin doen om het ritme aan te vullen ed. Succes :) |
wow
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |