![]() |
stel...
je gaat voor de eerste keer met je nieuwe liefde naar zijn/haar huis. als je net binnen bent neemt zijn/haar vader je apart en zegt tegen je: je hebt deze keus: of je maakt mijn zoon/dochter gelukkig, zo niet dan weet ik je te vinden en zal ik wraak op je nemen, of je besluit dat je dat niet kunt en gaat nu meteen weer naar huis. wat zou je doen? :D
|
Ik zou meteen een maffia achtig script in mij zien rijzen, en maken dat ik weg kom, en een andere identiteit aanneem :D
|
:D (y)
|
Ik zou vragen of zijn zoon gelukkig zou worden als ik hem een dagje meenam naar de Efteling :confused:
|
Citaat:
|
Zeggen dat ik gewoon wel aardig doe, want anders had ik haar wel gekozen
En verder dat ie ook wel iets minder bedreigend mag overkomen en dat ik graag wat vriendelijker benaderd zou willen worden |
Citaat:
vraag me af of je ook zo'n grote bek hebt als je mijn maffia-mannetje irl tegenkomt :evil: |
Citaat:
|
hahaa, nou als dat me gebeurt, dan geef ik hem de zelfde keuze , maar dan voor zijn omgang en gedrag jegens mij...
|
Als ik echt wat voor haar zou voelen zou ik het zeker niet opgeven
|
Ik zou zeggen dat hij ook wel normaal kan doen.
|
Citaat:
|
en toch sta je raar te kijken als een vader dat echt zou zeggen :p
|
ik zou hem de hand schudden en zeggen: "sorry, ik ben toch echt van de nieuwe generatie"
|
hem een idioot vinden:p
|
I'll make him an offer he can't refuse.
|
ik zou volgens mij eg zoiets hebben van: :eek:
en uhm nja weet nie wat ik zou doen....:s |
Boek geven Hoe ga ik met gasten om ;)
|
Ik zou echt even sprakeloos zijn, denk ik. Wat ik daarna zou zeggen, geen idee.
|
Ik stop de loop van mijn m16 in zijn gelaat, en vraag hem vriendelijk het nog eens te herhalen.
|
ik zou zoiets hebben van laat je dochter het zelf beslissen, maar dan op een heel geduldige en rustige manier.
en als dat niet helpt, tja... :evil: |
ik zou zeggen: geluk ik relatief net als alle andere dingen in dit universum, dus hoe kunt u bepalen wat geluk is?
hopelijk staat hij dan met zijn mond vol tanden, zo niet... rennen |
Citaat:
|
Ik zou hem keihard in zn gezicht uitleggen en het daarna aan mn vriend vertellen. :evil:
|
een beetje meegaan in t verhaal en later vragen of hij altijd zo doet :o
|
Ik zou meteen weggaan, wat een familie :/
|
Citaat:
|
but doont krus de pastelli's!
|
Citaat:
|
ik zou antwoorden met:
Goh,... de vragen van mijn ouders zijn dus inderdaad lastiger... |
Citaat:
Meestal hoeft hij het echter niet te zeggen maar weten ze het al. |
Ik zou heel eerlijk zijn. Zeggen dat het er voor mij op dat moment rooskleurig uitziet, maar dat je natuurlijk nooit weet wat er kan veranderen.
|
Dit is wel iets wat ik tegen de vriendjes van mijn zusjes zal zeggen... :evil: :evil: :evil:
|
ik zou spraakloos zijn en zo iets hebben van uhmzzz owke...
|
Citaat:
|
Citaat:
Uitlachen. En hard ook. :o |
Geen idee :)
|
Citaat:
|
Ik zou een geheimzinnige maffiose blik trekken, zachter beginnen te praten en zeggen:
"Ik zal kijken wat ik voor je kan doen." |
Citaat:
|
ik zou hem heel hard in zijn gezicht uitlachuh
|
Dan vraag ik me af of ik niet stiekum een broer heb :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfff ik ben weg hoor.
|
handige oplossingen allemaal hoor :). mocht t me ns gebeuren dan weet ik wat k moet doen :D
|
mn mond zou openvallen en ik zal stotteren: 'ik zal kijken wat k kan doen meneer'
en snel vluchten naar vriend |
Citaat:
|
ik zou heel hard lachen en zeggen: goede grap!
|
Gewoon zeggen: "Ik ga haar gelukkig maken."
En zo ben ik ook, heb nog nooit een echte relatie gehad, als ik een meid krijg en het is echt serieus ga ik voor haar door het vuur. En als het dan toch uitgaat, dan heb ik al mijn vrienden en mijn ouders en vrienden van mijn zusje over hem ingelicht en zij zullen me dan wel beschermen en als-ie dus een poot uitsteekt hem gewoon aangeven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |