![]() |
Zondagavond (weer reacties niet verplicht lezen gewenst)
Zondagavond (PI)
Een film op tv zwart wit iets met nummers en patronen dat wiskunde overal is iets met technologie en menselijke falen lege glazen dozijnen lege glazen alsof ik feest heb gevierd lege sigarettendoosjes volle asbakken alsof er iemand meerookte theedoekjes ik had t willen opruimen rekeningen die ik vandaag had moeten betalen en lege kopjes waar koffie in heeft gezeten vroeger met melk nu zwart alsof mijn leven zwaar is dus daarom ook mijn koffie ik op een stoel als vastgenageld alsof ik lijm heb aan mijn kont en bang ben iets te laten scheuren door anders te gaan zitten of erger nog : door op te staan ik denk aan zwart en wit dat ik nooit goed was met nummers of wiskunde of ja.... menselijke falen |
Met andere woorden , reacties zijn leuk, maar dat het gelezen wordt is leuker.
Mocht er dan iets zijn die je kwijt wilt over de tekst, hou je vooral niet in , reply gerust. Stel ik wel op prijs. |
Ok. Gelezen..
|
en lege kopjes
waar koffie in heeft gezeten vroeger met melk nu zwart alsof mijn leven zwaar is dus daarom ook mijn koffie ik op een stoel als vastgenageld alsof ik lijm heb aan mijn kont en bang ben iets te laten scheuren door anders te gaan zitten of erger nog : door op te staan Dit vind ik echt onwijs goed. Haha, maargoed... Over je gedicht zelf; dat vind ik niet echt een gedicht, meer een verhaaltje geloof ik. Je schrijft zeker leuk, maar om zoiets in gedichtvorm te zetten.......ik weet t niet........:) |
Ja, proza of poezie, ik dacht prozagedicht en nee ook niet, maar ja,ik heb er mee gezeten.
Als verhaal beviel 't me niet, dus besloot ik het als gedicht neer te zetten en ik moet zeggen dat ik wel over de tekst tamelijk tevreden ben, maar inderdaad....de vorm... hmm... In elk geval bedankt voor je reactie. |
Citaat:
waar koffie in heeft gezeten vroeger met melk nu zwart alsof mijn leven zwaar is dus daarom ook mijn koffie..." een moeite waard om dit te lezen! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |