![]() |
Masturberen en mastruberen....
Waarom maken zoveel mensen hier de fout dat men mastruberen (en vervoegingen daarvan) schrijft als men masturberen bedoelt? Spreken die mensen het ook als "MAS-TRU-BE-REN" uit? Het komt tevaak voor om aan een incidentele typfout te denken... :nono:
|
Tja, correcte spelling is in sommige lagen van de bevolking een groter taboe dan masturberen zelf.
|
Citaat:
|
ga je ergens anders druk om maken... kneus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je voelt je aangesproken? :) |
Citaat:
|
Neen, ik doe HBO dus van mij verwacht worden dat ik een IQ heb van ommenabij de 125, 135... Een grapje van die 15 slaat meer op jou leeftijd volgens mij? Aangezien dat je zo'n kinderlijk grapske maakt?
Btw die 15 staat voor mijn leeftijd toen ik lid werd: Ja ik ben al 4 jaar lid van forum en lidnr 79... Jij moet niet zo'n grote waffel hebben nr 44234. Leden als jij komen en gaan. Liever zien we die komen dan gaan aangezien dat jij met dat soort topics het forum totaal verziekt: onrelevant en niet to the point! Denk na eer gij wat post. Goes15 |
30-03-2000
Aantal posts: 2752 (1.96 posts per dag) poepoe... hardcore hoor.... ben je voor die 5 jaar (het zijn er overig nog niet eens 4) toch verdacht weinig aanwezig geweest. Leden als jij zien WE dan liever gaan dan komen... |
volgens mij denken die mensen gewoon dat het echt mastruberen heet en schrijven ze het daarom zo
|
Citaat:
En idd, aan HBO ben 'k nog niet toegekomen... :nono: weet U, misschien sla ik dat wel over... :D Ik zal U maar verder laten gaarkoken in Uw eigenste vet... (y) Ze moesten soep van U trekken... :D Doei.............. |
Citaat:
Aan HBO ben je niet toegekomen omdat je nog een snotaap van 16 bent en toevallig 18 heeft ingevuld. |
ja..........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liefde mensen! Denk aan: Liefde! :p
|
Jullie zijn heus allebei even stoer. Hier, krijgen jullie allebei een snoepje en nu weer zoet verder spelen... :rolleyes:
( Ja, ik irriteer me ook aan dit soort stomme fouten, temeer omdat die fout al zo vaak verbeterd is geweest hier....) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik doel op: jouW leeftijd en IRrelevant... |
Citaat:
Kan hier een slot op BTW? Het is verzand in loos gezemel en sowieso was het toch al een waardeloos onderwerp. |
Citaat:
|
Goed, je schrijft het dus anders. Punt gemaakt. En ik wil de flamewarriors bij deze verzoeken een mooie waarschuwing voor zichzelf te schrijven, want ik word er moe van.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |