![]() |
Site check!
Eeejz,
Zouden jullie eens op http://www.villabijkust.nl willen kijken en zeggen wat je ervan vindt? Het is een site over vakantiehuizen in Spanje. Greetz, |
Wat heeft dit met techniek, laat staan met hardware te maken?
Weinig dus. H&T -> S&M. |
Leuke site, overzichtelijk leuke zonnige kleurtjes :) goed werk hoor. (y) (y) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ziet er mooi uit die site |
Citaat:
:rolleyes: verder een strakke site :P |
die heb ik hier al een keer gezien :confused:
|
Best aardige site, hoor.. vrolijke kleuren! Maar waarom heb je dat plaatje op je intropagina in zoveel stukken opgehakt? 1 plaatje is toch veel praktischeer?
|
Citaat:
Voor mensen met internet via de telefoon laad dit plaatje dan veel sneller. Greetz, |
Citaat:
maarja; hij laat wel snel ja |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het namelijk zelf eerst getest en het gaat veel sneller. |
Citaat:
als geheel is een plaatje als geheel (duh) de vier stukken is het plaatje in vier stukken (duh) 11+20+11+19=61 kb en dat is zeker groter dan 43. overtuigd? (ps bij alle 5 de pics een jpg compressie van 50%) |
Als je 1 grote afbeelding laadt moet de bezoeker toch gigantisch lang wachten? Als je 4 kleintjes laadt, kan ie al van eentje genieten terwijl de andere laden. Mensen zijn ongeduldig...
Ik denk dat je ongelijk hebt Socratesss... Gr33tz, DD - Thei |
slicen zorgt voor iets meer data
maar hij download wel sneller (4 verbindingen ipv 1) [ontopic] je gebruikt netstat basic dat is NIET bedoeld voor commerciele sites. je kan er last mee krijgen miss. kopieer gewoon ergens een cgi stats vandaan of gebruik ze bij je hoster :) [/ontopic] |
Ziet er heel goed uit. Lekker creatief bezig geweest met PHP ;)
|
<meta name="generator" content="Adobe GoLive 5 en VillaBijKust Websysteem"> ;)
Het bovenste 'frame' heeft als achtergrondkleur wit. (bij mij dan) Verder ziet het er welk overzichtelijk uit :) |
Citaat:
Bij mij ziet het er gewoon goed uit namelijk. |
Citaat:
Want in de broncode staat: <body bgcolor="#FFFFC0" background="http://www.villabijkust.nl/images/layout/boven.gif" bgproperties="fixed" link="black" vlink="black" alink="red"> Greetz, |
Citaat:
Zit achter een proxyserver... moest nog op 'refresh' drukken... :o :o je hebt fouten zitten in je HTML-frameset (die ander heb ik nog niet gechecked :p); ze zijn niet conform de W3C standaard. Tevens is je style-sheet van boven en middenframe ook niet correct (Zie hier). :p :) |
Hm ja ik vind hem wat te druk doordat het uit te veel delen bestaat, je zou het beter 1 geheel kunnen maken.
Mja ik kan het niet echt goed uitleggen :( :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33. |