![]() |
A perfect murder
Ik heb laatst A perfect murder gezien en zag er hier nog geen topic over dus dacht ik:
Ik ga eens even vragen wat de mensen hier er van vinden. Ik zou nu zeggen: Brand los!! :) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.imdb.com/title/tt0120787/ eventueel via google nog een kleine synopsis zoeken (zoek maar op "synopsis a perfect murder") en je kunt dan natuurlijk ook nog een filmpostertje erbij zetten. Je weet vastwel hoe je je openingspost kunt wijzigen :) als je het wilt doen natuurlijk :P. Mjah eh verder.. ik heb em niet gezien :p en nu heb ik je openingspost eigenlijk gemaakt. :) |
vond hem eigenlijk niet echt boeiend...beetje standaard thriller...
|
Ik vind de film waar hij op gebaseerd is (dial "M" for murder) beter.. Maar ach, deze is ook wel een leuke vorm van vermaak. En meneer Viggo is idd een zeer prettige bijkomstigheid.. :d
|
Goede film, wel, maar het eind was net wat te langdradig. Inderdaad ook een beetje standaard thriller.
Viggo als kunstenaar was prettig, though:o |
Om verdere berichten te voorkomen dat ik mijn mening moet geven:
Ik vind het wel een leuke film voor een keer maar ik zou hem niet zelf kopen. Zo leuk vond ik hem ook weer niet maar hij had wel iets. |
muha, ik had een kleine figurantenrol als voorbijganger in die film in het park,als die viggo met zo'n pakje wegrent, maar die is er helaas helemaal uitgeknipt :(
|
gaan we nu over elke film een topic starten dan?
*ontopic* dit is echt geen boeiende film* |
Citaat:
|
Ik vind die film echt leuk! En viggo is zoooooo knap :o *kwijl* *kwijl*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De eerste keer dat ik m zag had ik echt wel schrik , hoor.Als ze zo in haar bad ligt en hij sluipt zo... brrr...Maar dat zal wel aan mij liggen. De eerste keer was LOTR ook nog niet uit.
Ja, ik moet zeggen dat ik de 2de keer veel aand8iger was. Zo zie je maar hoe oppervlakkig een mens is :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |