![]() |
Misschien interesant voor de Black Metal liefhebbers onder ons!
http://www.blackmetalencyclopedia.tk
Volledig overzicht van alle Nederlandse blackmetal bands! Heb het boek ook al en tis echt (y) Laat even weten wat je er van vindt! [edit door Mutant]Kleine miscommunicatie[/edit] |
de nederlandse interesseren me niet zo zeer
|
Waar ligt je voorkeur dan? Noorse?
|
om eerlijk te zijn weet ik niet wat black metal is :)
|
Citaat:
|
Ik wil em (y). Ben absoluut geen blacky though natuurlijk :p.
|
Besteld.
|
net zoals de Playboy, alleen voor de plaatjes
|
Citaat:
De signeersessie dimmu in de boudisque heeft wel een plaatsje in de encyclopedie. |
Citaat:
ghehe, misschien in de kindvriendelijke versie |
ach ik zie slechtvalk er ook al tussen staan
GRISTENhonden toch ;) ? |
heej, geschreven door Vincent van Liar Of Golghota. Leeft die band eigenlijk nog? Hun laatste cd was toch wel erg goed te pruimen.
|
Leuk idee opzich.. er komen alleen zo snel nieuwe bands bij dat het onmogelijk is om ze er écht allemaal in te zetten
|
Deze moet ik hebben ja, Nederland heeft toch een aardig aantal Black Metal bands voortgebracht.
Wat staat er eigenlijk allemaal in? Interviews ook? |
Ding is geloof ik onder andere via New Era Productions verkrijgmaar, maar ik vernam dat sommige info al gedateerd was?
Hoe dan ook, ik zal 'm wel eens kopen dan! (Y) EDIT: En hij is natuurlijk ook gewoon verkrijgbaar via de website in de beginpost. |
*spam*
|
ik heb geld overgemaakt, maar geen zin om bestelform op de post te doen
dan telebankier in natuurlijk voorniks dus heb t em gemaild en wacht op reactie..... |
Citaat:
|
Citaat:
en dus in de meeste gevallen iets met de poster te maken heef.t. Verder staat er alleen een commercieel iets op, maar verder geen nuttige informatie waar we ook iets aan hebben.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben gewoon tegen spam, spyware en dat soort troep.. |
Citaat:
|
idd. klagen kan bij feedback :o
|
Ik heb eraan gedacht hem te bestellen, doe het uiteindelijk toch maar niet.
Er zijn maar een paar bands in Nederland die ik kan waarderen, en er staan er 500 in. :eek: Abaddon, Abadis, Abhorrence, Absent Mind, Abstrusus, Acid Macabre, Adendum Demise, Adrachator, Aids, Amethyst, Ancient Rites, Animosity, Apator, Ascending Darkness, Asgard, As It Burns, Asphyx, Astaroth, Atratus, Aura, Autumnal Reaper, Battle Axe, Belphegor, Bestial Summoning, Bhaoban Sidhe, Bifrost, Black Art, Black Candle's Mist, Black Metal, Black Metal Church, Black September, Bloedoffer, Bloedwraak, Bolthorn, Boombaard, Botulistum, Centurian, Chaosotis, Choronzon, Christfighter, Christ's Nails, Cimmerii, Cirith Gorgor, Commitment To Darkness, Control Human Delete, Corpsecandle, Corpusculum, Corpus Death, Countess, Crucifixation, Cultus, Dark Euphoria, Dark Mutation, Death Camp, Death Kristjan, Deimos, Deinonychus, Dei Tenebrarum, Delinquentes Infernae, Demogorgon, Denethor, Destroy Heaven, Detonation, Diabolic Vomit, Dimensional Psychosis, Disorder, Dog In Pain, Domini Inferi, Donar's Krieg, Draugr, Drep, The Drowned, Dryaad, Duister Maanlicht, Duisternis, Eadwulf, Eclips, Endemonized, Engraved, Equimanthorn, Ereshkigal, Ermordet, Eternal Conspiracy, Eternal Delirium, Eternal Frost, Ethereal Spawn, Evoker, Exmortes, The Fall, Fallen Temple, Fenris, Fleshlord, Fluisterwoud, Forgotten, Funeral Pyre, Funeral Winds, Future Tense, Galgeras, Goat Anus, Goddess Of Desire, God Dethroned, Gomorha, Grafschennis, Grauwsaem, Grimm, Haat, Haatstrijd, Hamergilde, Hathor, Heidenland, Hekate, Hekel, Helfrost, Heretic, The Hidden, Hordes, Hraesvelgr, Hystericum, Idimmu, Imbolc, Immortalised, In Aetherium, Infernal, Infinity, Inger Indolia, Inri, In Ruins, Intestine, Iscariot, Israthoum, Kerberos, Ketter, Lanz, Legion, Legions, Letsel, Liar Of Golgotha, Lingedal, Lochness, Lucifer, Lugubre, Malefic Oath, Malignant, Mandrake, Manitou, Martyr, Martyrdom, Martyrium, Martyrs Of Darkness, Melech, Melechesh, Memorial, Mjolnirr, Monastery, Morbid Wrath, Mordaehoth, Mortifer, Nacht, Nacht, Nachtvorst, Nägörnd, Necrofeast, Necromancer, Necronomical Crucifixion, Necro Schizma, Negationist, Nembrionic, Nepenthe, Neslos, Noctambulant Grimness, Noctumbre, Nocturnal Death, Nocturnal Horde, Nosferatu, Obliterator, Obscenery, Obscure, Obsequies, Occult, Octagon, Ominous Dusk, Omnihierophantom, Onheil, Onraad, Opacity Of Evil, Ordo Draconis, Orodruin, Ostracised, Pagan Spawn, Palvonta, Pandaemonium, The Parents Of Oude Pekela, Pentacle, Perditor, Pogromgeist, Quietus, Raining Blood, Reborn, Rites Of Eleusis, Rotten Brain Pieces, Sabbatical Goat, Saga Inferna, Sagenland, Salacious Gods, Sammath, Satanic Blood, Satanic Death, Satan's Mayhem, Satyr, Sauron, Schimmendal, Second Hell, Sekhmet, Serenade Of Darkness, Shadowlord, Sixth Key, Skullcrusher, Skylla, Slander, Slechtvalk, Stalaggh, Striid, Tank, Tartaros, Temenos, 13 Candles, Thorheim, Thronar, Throne, Tiranilor, Totengift, Tragic Empire, Troep, Unlord, Unshrouded Bitterness, Ur, Utopian Sexgod, Veghe, Veinen, Verdelger, Vitriol, Vluum, War Beast, Warlust, Weltbrand, Welter, Winterdood, Winterkou, Wintermoon, Winter Of Sin, Wiri Smokkor, Wolven, Wotan's Order, Wrath From Below, Wrok, Xenomorph, X-es, Yaotzin, Zwartketterij, Zwavel. |
Citaat:
|
Hij is en blijft open, het is geen spam of reclame, maar een topic over een muziekboek en dat kan hier gerust bediscussieerd worden.
Er was een kleine miscommunicatie, maar alles is nu opgehelderd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmz, Countess, Galgeras en Kerberos.. klinkt interresant,
zal ie de 22ste in de baroeg liggen? |
Ik heb hem besteld! vooral omdat de band van mijn kameraad er in staat! (y)
|
Laast me raden.. duister maanlicht? Of is het Verdelger?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb mail reactie
ik zou em binnen een week krijgen maandag of dinsdag dus hoop ik |
Citaat:
Hij is lastig te lezen, en er zitten ongelovelijk veel fouten. Maarach, who cares? Keep up the good work (y) |
ah, ik heb dit ding ook ooit gekocht.
eigenlijk nog nooit echt in gekeken :o |
Ik heb één Nederlandse BM-band gezien (Sauron) en die waren nogal slecht.
Dus laat maar. :) Gewoon importeren uit Noorwegen die hap. |
Waarom dit topic van 4 maanden oud uppen :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar een band als Emperor kan ik wel waarderen. |
ja k heb hem geleend van een vriend, t is echt een mooi boek :) (y)
|
Niet echt accuraat
Grafschennis heeft nooit een nummer uitgebracht Donar's Krieg komt uit België Amethyst is geen Black Metal Mijn eigen project staat er niet bij :mad: Hij doet trouwens net alsof hij Micheal Moynihan (ofziets) is met zijn Lords Of Chaos |
Citaat:
Lol wie noemt een band nou "Black Metal" :D Oh Amethyst zit erbij, heb ik nog een demo van... Mja blabla, die is toch al stoffig. |
Citaat:
En inaccurate boekjes....daar doen wij niet aan |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb em, leuk voor de verzameling.
|
Citaat:
ontrui hoor (y) |
Citaat:
|