![]() |
Word (liggende tekst??)
Ik mag dan misschien niet zo handig zijn,
maar hoe krijg je in Word een tekstblad op zn kant? Dus de tekst 90 graden gedraaid. Ik weet hoe het bij de printfunctie (landscape) gaat, maar dan krijg ik hem niet fullsize a4 en dat wilde ik nou juist. Ik hoop dat iemand mijn vraag snapt en me kan helpen. |
misschien moet je iets bij de margins in stellen ??
|
File > Properties oid..
Iig erg simpel en als je zelf zoekt zou je het zo moeten kunnen vinden.. Pasgeleden nog zelf gedaan.. |
He dankje, idd nogal makkelijk
Die properties bij file had ik idd nodig de rest allemaal al geprobeerd, maar werkte niet |
qwertyuiop?
Spreek je ook Olympia? ;) |
Ik heb ook een vraagje over Word (97). Ik heb namelijk geen spellingscontrole erop zitten (nou, hij zit er wel op, maar hij haalt er geen fouten uit). Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
|
proofing tools kopen.
|
Citaat:
tenminste zo ging 't wel bij WordXP |
Op microsoft nl, kan ik geen Nl-spelingscheck-download vinden voor Word97. Iemand die weet waat ik die kan downloaden?
|
pagina instellingen.. daar kun je het bovenaan aanklikken ...
staat onder bestand bij afdrukken in de buurt :| |
Citaat:
|
Ik heb geen idee wat ik eigenlijk nodig heb, hij verbetert nix, niet in het engels, nederlands of welke taal dan ook...
Bij opties staat "Spellingscontrole tijdens typen" gewoon aangevinkt, dus hij hoort het te doen.. Iemand die mij kan helpen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |