![]() |
snorders
ik ben bezig met een project op school dat over snorders (zwarte taxie's) gaat. ik wil graag van jullie weten of je juist een hardere aanpak wilt tegen de snorders of vind je juist dat ze hun gang maar moeten gaan. En ben je zelf weleens met een zwarte taxie meegereden :confused:
alvast super bedankt :D |
Ik wil als ik een taxi neem eentje die weet wat hij doet, en als hij brokken maakt ben je bij een illegale taxi de klos, en bij een legale niet want die is ervoor verzekerd
|
Ik vind dat de regering beter moet controleren en harder straffen. Waarom? Omdat ze de markt voor de normale taxis uitgraven en ze illegaal zijn. Ik betaal liever 1 euro meer om met een normale taxi te gaan.
|
Toevallig weet ik dat als je een taxi vergunning wilt overkopen in Rome dat je dan 90.000 euro mag gaan dokken, of je moet heel veel geluk hebben en er een krijgen, ik weet niet hoe duur het hier is om zo'n vergunnig te krijgen of over te nemen, maar het is wel zeer slecht jegens taxis die een vergunning hebben en er hard voor werken, dus moet er beter gecontoleerd worden (y)
|
Ik weet niet hoe er op dit moment gestraft wordt tegen zwarte taxi's, maar ik neig naar meer controleren, maar niet harder straffen. Ik denk dat een harde straf bij dit soort dingen geen echte oplossing is.
|
Ik weet eigenlijk te weinig af van de huidige gang van zaken rondom het taxi-wezen. Weet alleen dat taxi chauffeurs als aso's rijden :P
Maar ik stem dus ook niet, wan t ik heb echt geen idee. |
Citaat:
|
hoe komt het dan dat die snorders goedkoper zijn?? is dat alleen maar omdat ze geen geld uitgeven aan vergunningen of belastingen?? zoja dan moeten ze idd gepakt en gestraft worden, zonee dan moet de taxiwereld niet zo zeuren
|
Citaat:
Illegale taxi's zijn idd goedkoper, omdat die niet de tests ondergaan die legale chauffeurs wel moeten doen, hun auto's worden niet gekeurd naar de taxi-normen, en omdat ze geen verzekering hebben die legale taxi's wel moeten hebben. En als je dan brokken krijgt is zo'n legale taxi ineens veel goedkoper, omdat die ook een klanten verzekering heeft, die de schade van klanten ook moet dekken, bij een illegale taxi moet je daar dan zelf voor opdraaien |
Ik ga nooit met de taxi, ze zijn veels te duur, daarom mogen snorders er opzich wel zijn van mij (als ze daadwerkelijk goedkoper zijn). Als ik sommige figuren ook in een taxi zie zitten rij ik er liever niet mee, ze rijden ook nog eens aso, en sommige zijn ook echt aso's.
|
Het is gewoon oneerlijke concurrentie voor die taxi's die wel doen wat er van hun verwacht wordt. Ik ga trouwens nooit met de taxi, veels te duur.
|
Citaat:
|
het is zo dat als je met een zwarte taxi meerijd je niet bent verzekerd als er iets gebeurd. je ziet de snorder voornamelijk op stations en op vliegvelden. ze lokken mensen naar hun taxi toe om hen vervolgens naar de gewenste bestemming te brengen. vaak lichten ze mensen op. door de rit veel duurder te maken :nono: jaja zo hoort het niet!!!
er zijn natuurlijk ook zwarte taxi's die de mensen niet oplichten! maar toch als je met hun meerijd ben je niet verzekerd, dat kan behoorlijk lullig zijn als je een ongeluk krijgt. zwarte taxi's ofterwijl snorders hebben geen vergunning om geld te verdienen met het vervoeren van mensen tegen betaling. wat hun doen is tegen de wet. |
Ahh roze. :)
|
;) weer eens wat anders he!!!
|
Ja waarom moet je steeds in andere kleuren schrijven erg irritant.
|
tja ..... waar kan je je al wel niet aan irriteren he :s
|
Citaat:
ik kan me voorstellen dat je daar niet heel vrolijk over kan zijn, zeker niet als je die vergunning zelf hebt moeten opbrengen. ( niet dat ik hun acties daarmee wil goedkeuren ) |
Citaat:
Ontopic: Ik ga nooit met de taxi. :P |
oke mensen blijven stemmen !!!! (y)
|
Charmant al die kleuren :rolleyes:
|
thnx ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |